"Ve věčnost nevěř, jen pohleď, jak hodina krátí rok i blažený den."

Autor: || Zveřejněno: 21.9.15

- Quintus Horatius Flaccus
 
 
Yo, Yarodomo!!

Už je to opravdu dlouho, co jsme se ovzali. Řekla bych, že tak víc jak týden určitě, nemám pravdu? Rozhodně mě to docela štve, protože se teď nemůžu věnovat blogu tolik, kolik bych chtěla a Goshi-sama. To je případ sám o sobě. Nechci nic naznačovat nebo tak, ale mohl by se víc snažit sem občas přidat nějaký ten článek! Přece jen má právě teď mnohem více čásu, tak aby to tu celé jen tak nestálo TT3TT
Hej, neházej všechnu vinu na mě!!
Gomen, ale tak jsem to opravdu nemyslela, Goshi-sama.
Jen aby, tomuhle tvýmu falešnýmu úsměvu by člověk neměl věřit!
Mluvíš o mém dokonalém úsměvu, který všechny obelstí? Nyahahaha!! Kromě tebe, nechápu proč?
Možná proto, že tě znám až moc dobře.Škoda jen, že to dokážu poznat ve všech případech.
Poznáš, když myslím na yaoi?? */////*
Bohužel, to jedno z nejjednoduších uhodnout.
Whaaa, to není fér!! Já tvoje myšlenky číst neumím!! >////<
Ani nemusíš umět- Snažím se ti všechny dát jasně. Ty jsi jen příliš nechápavý tvor. Slušně řečeno x)
Pche, všechno svádíš na mě TT3TT
Protože většina věcí je tvoje vina.
T-to ... nemůžu popřít ... TT/////TT

Ale to nechme být. Chtěla bych se tu teď všem omluvit za naši neaktivitu. Z jedné části to bylo způsobeno výpadkem wi-fi u nás doma, takže jsem nějakou dobu byla odkázána na internet, který můžete chytit na wi-fi někde venku, u dvěří nějaké hospody, kavárny nebo KFC. Povedlo se mi sice napsat pár článků, ale bylo jich naprosté minumum. Vlastně stejné množství, jako vydáváme teď, i když už je wi-fi zase zpátky. Když o tom tak přemýšlím. S další částí za to může práce, která také ukořisťuje určitý podíl času. V neposlední řadě za to může taky stres, který pomalu sbírám, zatímco se chystám na vysokou toto pondělí. A ještě nesmím zapomenout, že teď pracuju na autoškole, Kamaru se začíná učit řídit, takže se radši všichni držte doma či hodně daleko od silnic. Nesnážím se tu vymlouvat, jen Vám chci dát vědět, co a jak se teď tady u nás děje. Goshi-sama má taky práci se svou školou, navíc i s prací, se kterou jezdí pořád do zahraničí, takže také nemá moc času na náš blog. Je to zajímavé, jak je to všechno jinačí, když vylezete ze střední. A bohužel, tohle všechno bude pokračovat, přidá se k tomu teda také škola z moji strany, a pak už nebude čas vůbec na nic TT^TT
 
Náš život je teď bohužel trochu hektický a bude ještě nějakou dobu trvat, než se to všechno uklidní a vrátí do starých kolejí. Pevně věřím, že se tak jednou stane!! Jak já bych byla ráda zase na základce a měla tolik času jako tenkrát. Whaa, to byly časy, kdy jsem nevěděla, co dělat a většinu času se nudila. Proto bychom se Vám tady teď chtěli opravdu omluvit za naši opravdu hodně malou aktivitu. Jak na našem blogu, tak i u členů naší Posádky a na dalších oblíbených stránkách. Pokud jde o Vaše články, Posádko, tak to se rozhodně nemáte čeho bát!! Všechny Vaše články poctivě čteme a sledujeme, jen nemáme tu možnost a čas je komentovat. Udělala jsem nám totiž na mobil takovou jednoduchou appku. Dostala jsem nový telefon, který má za operační systém andriod a našla jsem na internetu návod, jak si vytvořit appku. Je to opravdu hodně jednoduchá appka, mám možnost si tam naházet odkazy mých oblíbených stránek a oni mi na telefon posílají všechny články, které dané stránky zveřejní. Naházela jsem si tam webové adresy všech členů naší Posádky, takže jakmile někdo z Vás zveřejní článek, tak už o něm vím a čtu ho na mobilu. Bohužel, není tam možnost psaní komentářů. Chtělo by to ještě tuhle možnost vylepšit, ale jinak jsem za tuhle appku opravdu ráda a rozhodně ji ráda používám.

Nemusíte se proto bát, že bychom Vaše články vůbec nečetli, rozhodně tomu tak není. Všechny Vaše články projdou pod naším zrakem a snažíme se aspoň některé z nich opravdu okomentovat. Hodila jsem tuhle appku do mobilu i Goshimu-sama, takže mu pořád zvoní telefon jako o život. No, né tak často, ale párkrát denně to je. Baví mě sledovat, jak vždycky nadává, když mu zvoní telefon. Nemá to rád, vadí mu i když mu někdo píše smsku nebo volá, vždycky ten telefon div nevyhodí z okna. A když už jsme u těch omluv, tak se chci také omluvit za fakt, že tohle je jen jeden z naších dalších vykecávacích článků. Chtěla jsem sem dát více užitečných článků, jako byl ten, který jsem tu dávala nedávno a týkal se maturity z Českého jazyka. Přesněji její ústní části o knížkách. Rozhodně jsem se tím nesnažila někoho vyděsit. Jen jsem chtěla trochu pomoci, aby jste věděli, jak na to. Pamatuju si, když já jsem se snažila z Goshiho-sama dostat, jak a co mám dělat a on mi "velmi ochotně" všechno asi dvacetkrát vysvětlil pekně pomalu a srozumitelně, aby to i takový blbec jako já pochopil. Za tohle jsem opravdu ráda, že mám Goshiho-sam!!

A to mě pěkně přesunuje do dalšího tématu. Chtěla bych Vám tu dát možnost, aby jste se na cokoliv ohledně maturity mohli zeptat. Chci říct, ano, je to ještě daleko a máte k tomu ještě při nejmenším půl roku, kdy by jste si neměli dělat starosti a podobně. Ale jen chci, aby jste věděli, že je tu ta možnost se vždycky zeptat a nemusíte se bát, nebudu Vás za to proklínat a objevovat se Vám v nočních můrách. Chtěla bych se Vás taky zeptat na Váš názor na náš blog. Přesněji řečeno na jeho přehlednost, hlavně co se týče menu. Chci říct, naše menu je pro nás sice dobře přehledné, ale věřím, že pro Vás všechny může být opravdu velmi nepřehledné. Proto bych se chtěla zeptat na Váš názor, co si myslíte a jak by jste to případně upravili. Právě teď přemýšlím nad jednou možností, ale ještě není úplně dokonalá. Chtěla bych to menu trochu překopat a udělat tak trochu přehlednější, protože v každém odkazu v menu je ještě další rozcestník, ve kterém se nachazí další a další. Je to takové dosti zamotané a člověk pak neví, kde co hledat. Příznávám se, kolikrát mám taky problém něco najít. Myslím, že to opravdu potřebuje pěkně od základů projít a celé předělat.
 
 
Jen tak, schválně kolikrát jsem v předešlém odstavci použila slovo "přehlednost" v jakémkoli tvaru? Když jsem si teď ten odstavec přečetla znova, tak jsem si všimla, že se tam nějak moc opakuju.
To ty přece pořád x)
Tak to ti teda pěkně děkuju.
Nemáš vůbec zač. Jen tě chci ujistit, že to u tebe opravdu není neobvyklé.
Kolikrát si říkám, jestli tě vážně baví mě takhle provokovat.
Ani nevíš jak neuvěřitelně moc.
Pche, tak hlavně, že tě to baví! Taky tě začnu provokovat!
To ty zvládáš, ani o tom nevíš.
Tomu se říká přirozenej talent!
Nazval bych to jinak, ale můžu s tebou pro změnu souhlasit.
Hehe, někdy mi to opravdu myslí xD
Nepochybně.

Bohužel, nemáme v plánu z tohoto udělat jeden z naších nekonečných článků, i když víme, jak moc po něm všichni toužíte. Musím jít spát, abych aspoň ten první den přišla do školy včas. Přece jen, je to ten nejdůležitější den a musím se tam ukázat v dobrém svělte. A když už jsme u té školy, tak jak to jde na Vaší straně? Už za sebou máte tři týdny, tak jak moc Vás učitelé dusí a stresují? Já si pamatuju, že hned první den jsme psali hned několik písemek, aby si učitelé "otestovali", co všechno jsme zapomněli přes prázdniny. Samozřejmě pak všechno počítali jako hlavní, rozhodující známku na konci roku. Doufám, že Vaši učitelé nejsou tak přísní a máte aspoň takhle ze začátku roku trochu oddech. Sice školu budu začínat teprve zítra, ale o to rychleji to uteče a toho se bojím snad ze všeho nejvíce. Možná se nakonec rozhodnu, že tam nepůjdu. Ale jak znám Goshiho-sama, tak by mě tam dotáhl a ani bych neměla žádnou šanci se bránit. Na to radši nechci ani myslet. Každopádně, všem Vám držím opravdu pevně palce, ať celý školní rok prožijete bez úhony a stejně tak zvládnete dojít až do dalšího ročníku, udělat závěrečky nebo třeba překonat maturitu! Hlavně se nesmíte vzdávat hned na začátku a pořádně zabojovat!! */////*

Tak, a to by bylo pro dnešní vykecávání vše. Samozřejmě není to poslední článek, pokud Vás to napadlo. Ještě z daleka to tu na blogu neumírá a nemáme v plánu to tu nechat umřít ještě hodně dlouh. Doufám, že jsme Vás moc neunavili tímto článkem a sejdeme se všichni zase v dalším, snad už zábavnějším, článku!

Baka-chan a Goshi-sama! ... Oh, chyby jsou tu jako estetické doplňky.

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!