T r u e L o v e - KageHina (AMV)

Autor: || Zveřejněno: 29.9.15


Osu, Yarodomo!!

Víte, myslím si, že tu pěkně dlouho nebylo nějaký yaoisticky zaměřený video, ne? Možná mi nebudete věřit, ale já jsem opravdu velký fanoušek yaoi, proto sem taky musím přídat něco s touto tématikou, ne? A jak jinak, než sem přidat jedno z mých (v poslední době) neoblíbenějších anime, Haikyuu!! Tohle anime není yaoi. Ale pokud jste toto anime ještě neviděli, tak se na něj rozhodně podívejte! Má zatím jednu serii o 25ti dílech a připravuje se druhá serie!!! o(≧ω≦)o Nemáte vůbec ponětí, jak strašně moc se od zjištění této zprávy snažím být klidná. Každopádně, Haikyuu!! je sportovní anime, které se soustřeďuje kolem dvou kluků, čerstvých středoškoláků, kteří hrajou volejbal. Osud je svede na jedno hřiště do jednoho týmu, ale nedá jim dobré vztahy a spolupráci mezi sebou, a tak se musí naučit snášet jeden druhého a vypěstovat si tak týmového ducha. Podle mě je to úžasné anime. Vtipné, napínavé a emotivní! Zatím jsem nepotkala člověka, kterému se tohle anime (či manga) nelíbilo.

Ale dost o tomto anime. Teď se pojďme soustředit na ty dva kluky, hlavní postavy, kteří jdou tak krásně párovat. Vážně. Oni si o to prostě vyloženě říkají - pořád jsou spolu, hádají se, podporují se, oba jsou tvrdohlaví, navzájem si dokážou zvednou náladu a jeden druhého nutí ke zlepšení svých dovedností. Dokonalá dvojce! Hinata a Kageyama jsou právě teď můj neoblíbenější pár. Je mi jedno, co si říkaj ostatní, oni prostě patří k sobě. A o tomhle je právě AMV, které jsem našla. Nějak si to nepamatuju přesně (moje paměť mi už neslouží tak, jako dřív), ale mám pocit, že jsem tohle video našla na nějakém blogu. Nebo to bylo na tumblr. Jop, určitě tam. To je takový místo, kde nacházím tyhle cool věci. Tumblr, ráj yaoi a shounen ai!

Není ale podstatné, odkud tohle video mám. Ve všech případech pochází z Youtube. Ale jde o to, že je to naprosto boží AMV a úplně vystihuje vztah mezi těma dvěma. Nemůžu si pomoct, ale kdykoliv vidím takhle dobře udělané video, tak se musím smát jak debil celej den. Pak se už ani nedivím, že mi všichni říkaj, jak divně se tvářím. Když ono to vážně nejde jinak. Určitě se Vám to taky kolikrát stalo, že jste viděli něco úžasného a nemohli jste se kvůli tomu přestat smát. Každej určitě něco takového někdy v životě zažil, že?
Možná jsi tady jediný exost?
Ne, nejsem!! Určitě nejsem jedinej!?
Určitě se něco takového občas někomu stane, ale úsměv na tváři mu rozhodně nepřetrvá po celý den ...
Jsem prostě jenom na úplně jiným levelu než ostatní!
Tak to teda rozhodně jsi x)
Haha!! xD

Ale nechme toho kecání a pojďme konečně na to AMV. Poslední dobou se nám tohle kecání před videem pěkně protahuje. A to nás třeba ani nenapadne, že bychom sem vůbec chtěli něco napsat. Ale záhadnou černou magii se tu vždycky něco objeví!!

Anime: Haikyuu!!
 


Nemůžu si pomoct, ale tohle video prostě neuvěřitelně strašně moc zbožňuju (kolikrát jsem to už řekla?). Úplně to k nim sedí. A je to naprosto úžasně sestříhané k té písničce, nemluvě o tom, že se mi tento cover ténhle písničky moc líbí. O téhle skupině mám v plánu někdy v budoucnu udělat článek, protože mají opravdu úžasné jak covery tak i originální písničky.

Co se týče autora, tak AMV je od Tocdoclivia. Tak nějak nemám poněti zda je to holka nebo kluk, ale mám jisté tušení, protože to má rádo shounen ai, že je to pravděpodobně holka. Každopádně tento tajemný autor dělá opravdu krásná AMV. Na svém channelu jich nemá moc, dělá je jen příležitostně. Má jich tam asi jen něco okolo desti a většina z nich je zaměřena na anime Free!! (většinou pár RinHaru). Ale najdete zde i jiná anime jako je třeba Haikyuu!! nebo Tokyo Ghoul. Podle mě dělá opravdu povedená videa. Také příležitostně kreslí (svoji tvorbu postuje na tumblr), povětšinou Free!!, ale opravdu povedeně. Stojí za to se kouknout!

A to by bylo asi tak všechno k tomuto článku. Snad se Vám AMV líbilo stejně jako mě a třeba Vás taky trochu povzbudilo k tomu kouknout se na tohle anime. Minimálně hlavně Ty z Vás, co o něm ještě ani neslyšeli. Já sama jsem tohle anime viděla už několikrát a pořád bych se na něj koukala dokola. Jsem opravdový šílenec. A malá otázka na závěr. Kolik znáte kluků, kteří mají rádi yaoi? Já znám čtyři! Každopádně všem děkuju za pozornost a zase sejdeme u příštího článku!

Baka-chan a Goshi-sama!!

Mohlo by se Vám líbit

5 komentářů

  1. 29. září 2015 v 18:08
    Aww, ten zrzek je tak roztomilej, jak je tak prťavej! :3 Ale fakt, aniž bych to anime kdy viděla (nebo o něm slyšela), tak se přidávám k jejich shipování! :D
    Doplněk: A kluky, co maj rádi yaoi / shounen ai, znám jenom dva :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1. října 2015 v 20:15
      Hej, tak na to anime určitě koukni, protože Haikyuu!! prostě stojí za to xDDD Je to sice sportovní anime, která nebývají moc oblíbená, ale tohle určitě doporučuju xDDDD

      Vymazat
  2. 1. října 2015 v 18:15
    xD ten pocit, keď ta vždy viac ako AMV zaujímaju kecy autorky blogu muheheh.. No nič... Tiež sa vždycky smejem celý deň pri takýchto príležitostiach takže nie si jediná xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1. října 2015 v 20:15
      Tak to jsem ráda *^* Nestává se něco takového moc často xDDDD Ha, vidíš Goshi-sama, nejsem jediná!!! xDDDD

      Vymazat
  3. 3. října 2015 v 14:31
    Awwww tak tohle je luxusní amv *-* ♥ Jinak..já znám asi 2 O.o) :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!