[H❤S] & ||MDS|| Party Like An Animal [Haikyuu!!]

Autor: || Zveřejněno: 2.8.15

Nyahaha, Yarodomo!! :3

Neuvěříte, ale zase nesem nějaký AMVčko xD Vím, že to tu teď pořád tak nějak zaostává ... a stojí to jen díky tomu, že se tu občas vyskytne nějaká ta živá duše, ale i přesto doufám, že nás neopustíte TT^TT ... Našli jsme jedno cool AMVčko na naše ... teda, hlavně na moje xD ... oblíbené anime Haikyuu!!, které opravdu doporučuju všem, co ho ještě neviděli a pořád přemýšlejí o jeho zkouknutí. Tohle anime opravdu stojí za pozornost, tomu věřte!! :3 Ani nevím, jak jsme tohle video našli, pravděpodobně to bylo náhodou, když jsem koukala na youtubku na "anime cracky" xD Kdo neví, tak to jsou vtipná videa na scénky z nejrůznějších anime, opravdu si zkuste nějaké na youtubku najít, protože to opravdu stojí za to ... Poslední dobou podle mě všechno stojí za to, ani nevím, proč to říkám tak často xD

Omlouvám se, tenhle článek začal tak trochu zhurta. Říkala jsem si, že by bylo lepší, kdybychom hned začli mluvit k tématu, ale tak nějak mi to přijde zláštní xD Jsme zvyklí vždycky na začátku článku začít mluvit o všech blbostech, které nás napadnou, takže takhle hnedka se vrhnout k tématu ... je pro nás docela těžké xD Ale tak, vy už jste si určitě zvykli a je Vám jasné, že minimálně první dva odstavce jsou vždycky jen nějaké blbé kecy a pravý článek začíná až daleko po nimi xD Včera jsem si uvědomila, že už vlastně máme půl prázdnin za námi a ani nevíte, jak rychle nám to uteklo ... a všimla jsem si, že jsme za tyto poslední měsíce nevydali víc jak deset článků měsičně TT3TT Jsme na tom s aktivitou opravdu hodně špatné, není divu, že se sem nikomu nechce chodit xD Navíc je to ještě horší, protože nestíháme ani obíhat a kontrolovat naši Posádku TT^TT Vždycky zvládnem jednu půlku a ta další musí počkat na další týden TT^TT ... Ale i tak se snažíme, pracujem i na obnově starších anime a manga článků, abychom opravili nefungující odkazy a doplnili krátké popisy příběhů :3 Jsem ráda, že se Vám tahle novinka zalíbila, vždycky jsem si myslela, že moje popisy příběhů jsou až moc chaotické a spoilerující xD

Ale teď zpátky k článku xD Jak už bylo řečeno, našli jsme zajímavé video na Haikyuu!!, pravděpodobně už ho z Vás spousta viděla, ale i tak ho sem dáme, protože to za to určitě stojí xD Navíc tu aspoň bude i něco jinýho než jen samé One Piece xD Snažím se najít i zajímavá AMVčka na ostatní anime, co tu máme, abychom Vám ukázali také nějaká nová a zajímavá anime, tak doufám, že mou tvrdou práci oceníte!! xD Tohle video se mi zalíbilo hlavně kvůli písničce, je opravdu dobrá (když se nekouknete na videoclip k ní -_-") a pak samozřejmě k tomu pomohl fakt, že video je od mých dvou oblíbených editorských studii, které mají opravdu užasné schopnosti :3 No, nejlepší bude tu moc nekecat a rovnou se pustit na video xD

Anime: Haikyuu!!


Opravdu obdivuju tyhle editorské schopnosti */////* Je mi jasné, že k tomu hodně dopomáhají nejrůznější programy, ale i tak je to opravdu boží, já bych něco takového nedokázala xD Ale chtěla bych jednou umět vytvořit takové úžasné video a pochlubit se s ním světu *^*
Myslím, že takový sny bys neměla mít ... není to dobré pro tvé zdraví x)
Tak to teda díky, opravdu si mi teď zvedl náladu xD
Ja vím, jen nechci, aby sis dělala plané naděje x)
Pche, jednou ze mě bude super editor, uvidíš ... pak budeš závidět!! xD
Věř mi, už se těším x)

Autorka tohoto videa je členkou jedné ze dvou editorských studii, které tohle video vytvořily. Konkrétně patří ke studiu MDS (Mad Desires Studio), druhým studiem pak je H♥S (Hidden Love Studio). Určitě obě dvě tyhle studia znáte, kolikrát jsme tu o nich také psali a jsou také hodně známá a oblíbená :3 Obě dvě studia dělají opravdu úžasná videa, podle mě stojí za to se na ně kouknout. Stejně tak i autorka videa xAkariiAMV, pochází z německa a kromě úžasných editorských schopností to umí taky dobře s grafikou xD Našla jsem její devin, kde má ve většině případů bannery, ale opravdu úžasné :3 Její videa, která dělala samostatně, jsou taky opravdu dobrá, tak se na její channel nezapoměňte někdy zastavit *^*

Snad se Vám video líbí stejně jako nám xD ... A snad Vám neukazuju něco, co jste viděli už milionkrát. Jsme opravdu opozdilci ... ohledně AMVček opravdu extrémě xD Tohle je ale úžasné, takže ho na našem blogu musíme mít xD

Baka-chan a Goshi-sama ... děkujeme za pozornost!! :3
Když to vezmu kolem a kolem ... kdo nemá rád chyby, když jsou úplně všude xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!