Řetězáky od Anne-senpai, Yuki a Yuri-senpai (One Word Tag) :3

Autor: || Zveřejněno: 28.6.15

Yaaaa, Yarodomo!! :3

Půjdem rovnou k věci xD ... Shromáždilo se nám tu pár nominací za tu dobu, co jsme se tu neozvali, tak jsme si řekli, že je konečně na čase taky na Vaše otázky odpovědět. Přece jen jsme Vás nechali čekat už dost dlouho ... a nikdo nemá rád čekání, minimálně my ne, protože když člověk na něco čeká, znamená to, že po druhé bude muset taky čekat ... xD
Hodně zajímavá logika, to možná někdy použiju ... proti tobě x)
Ah, jasně ... vím, kam tím míříš!! xD
Spíš si jen myslíš, že víš x)
Taky možnost, ale pořád vím xD
Je dobře, že si stojíš za svým názorem x)

Protože to tu opravdu hodně dlouho stálo, a vsadím se, že všichni už nesnášíte, jak se furt omlouváme a vymlouváme, tak konečně začneme něco přídávat ... nejlépe články, které aspoň za něco stojí. To sice není zrovna tenhle případ, ale nebojte se, ono se to všechno zlepší, pevně tomu věříme a snažíme se xD ... Možná, že víra není všechno, ale snaha se cení!! xD

Haaa, už zase se vzdalujeme od tématu článku, takže radši nechám toho kecání xD ... Máme tu tři nominace, jednu pro mě, jednu pro Goshiho-sama a pak jednu pro nás oba :3 Dostali jsme nominace od Anne-senpai, Yuki a Yuri-senpai :3 Jsme moc rádi za všechny nominace ... tak nějak si říkám, že se snažíte, aby to tu neumřelo a byly tu aspoň nějaký články, nemám pravdu?? xD
To byl hrozný vtip x)
Jo, já vím ... prosím, nekomentuj to xD
Nemohl jsem si pomoct, prostě jsem to musel říct x)
Hlavně, že tě to pobavilo xD

Odpovědi na otázky a vymyšlené další otázky najdete v "Celém článku", takže kdo má zájem o naše odpovědi nebo o naše otázky, tak si může článek rozkliknout a pobavit se xD

Pravidla:
-> odpovídat jedním slovem
-> když už se rozhodnete odpovídat, tak na všechny otázky
-> nominovat dalšího + vlastní otázky
-> může se zapojit kdokoliv další

Jako první je tu řetězák od Anne-senpai (doufám, že nevadí, když tě tak oslovuju xD) Nemá žádné řazení, je to tu tak, jak jsem to našla, takže v tom nehledejte žádný systém xD ... Musím říct, že všechny otázky jsou tu opravdu záludné a na některé bylo opravdu těžké odpovědět jen jedním slovem xD Ale snažila jsem se, tak doufám, že odpovědi a moje otázky stojí aspoň trochu za to xD

Odpovědi na otázky od Anne-senpai:
1, Kolik kilometrů uběhneš?
0,001 xD

2, Nejoblíbenější jídlo?
Řízek!! :3

3, Chtěl/a bys být popelářem?
Yeah!! xD

4, Nejoblíbenější kniha?
Nemám xD

5, Věříš na duchy?
Jop TT_TT

6, Ochutnal/a jsi nějaký cizokrajný pokrm?
Ano :3

7, Máš strach z výšek?
Ne xD

8, Nejoblíbenější hudební skupina, interpret?
Hollywood Undead

9, Nejoblíbenější umělec?
Fotograf xD

10, Nejoblíbenější školní předmět? (:D)
Tělocvik xD

Otázky pro další:
1, Jak se nejčastěji dorozumíváš s přáteli??
2, Oblíbené roční období??
3, Jedním slovem vystihni svůj život.
4, Jídlo, které nikdy neodmítneš??
5, Kde se nejčastěji připojuješ na internet??
6, Oblíbená barva??
7, Které místo chceš ze všeho nejvíce navštívit??
8, Oblíbený devintart??
9, Věc, která tě dokáže vyděsit za jakékoliv situace??
10, Proč jsi na našem blogu??

Chceš být popelářem?? No, slušelo by ti to x)
Nyahaha, mě by strašně bavilo držet se vzadu za tím autem a jet ... a mávat na všechny kolem xD
Víš, v práci blbosti dělat nesmíš x)
Heh, to je právě výhoda, tam vzadu se můžeš schovat a nikdo tě nevidí xD
Jo, a pak kolem projede policajt a máš po práci x)
Ale kdybys ten policajt byl ty, tak bys mi určitě prominul, ne?? *^*
Kdybys mi něco uvařila, tak jo x)
Nyahaha, bych ti udělala cokoliv, o co by sis řek xD
Jsi první člověk, o kterým slyším, že by si užíval být popelářem x) ... Ty dokážeš najít na všem to pozitivní a o negativní se nestaráš x)
Hehe, člověk si musí umět užívat xD
To tě naučila doktorka?? x)
Nee, to je můj styl života xD
No, řeknu ti, že to z tvého výrazu opravdu není poznat x)
xD ... Říkala to stejný xD
Nedivím se ji x) ... Ale vážně, být popelářem není zas taková zábava x)
Mě to nerozmluvíš xD
Jak myslíš x) ... Nejoblíbenější umělec, nemáš tam náhodou napsat nějakého specifického umělce?? x)
Hej, když tu otázku vezmeš z druhé strany, tak tam můžeš napsat i tohle xD Navíc, ja nemám jen jednoho nejoblíbenějšího, je jich hodně, co jich mám oblíbených xD
Chápu, bylo by těžký vybrat je jednoho x)
Přesně!! Když jsem si přečetla otázku, tak jsem měla v hlavě hned deset jmen a zkus si z toho vybrat jen jednoho xD
Dá zabrat, chápu x) ... Taky nemám rád otázky s "nej", protože je kolikrát opravdu těžké se rozhodnout, když máš hned několik adeptů na tenhle post x)
Proto napíšu nemám xD Je to nejjistější odpověď xD Když vezmu třeba nejoblíbenější knížku, tak takovou nemám. Přečetla jsem opravdu hodně knížek a mám spoustu oblíbených knížek, většina z nich jsou detektivky od Ed McBaina, Stephena Kinga, Jo Nesba a dalších autorů, které jsem v poslední době četla, ale ... za pár let to můžou být zase úplně jiné knížky xD
Myslím, že to až moc prožíváš. Kdybys tolik nečetla, tak máš určitě favorita x)
Není to tak jedoduchý!! TT^TT
Dobře, dobře ... nemusíš se hned rozčilovat x)
Já se nerozčiluju TT_TT
... Nemusíš ani brečet ... víš co, pojďme na další otázky, to ti zvedne náladu x)
O-okay xD


Jako další tu máme řetězák od Yuki, tenhle je pro nás pro oba, takže pro jistotu - moje odpovědi jsou ty první a Goshiho-sama odpovědi jsou jak jinak než ty druhé xD Tenhle byl taky opravdu náročnej na přemýšlení xD Vím, že u těchto řetězáků se nemá přemýšlet a psát to první, co tě napadne ... ale když Vás napadne milión věcí najednou, tak je to opravdu velký oříšek, vybrat z toho jen jednu xD Určitě nejsem jediná, komu se to stává, někde tam mezi Váma jsou i další lidé, co mají podobný problém xD

Odpovědi na otázky od Yuki:
1, Oblíbené anime?
Meitantei Conan
Slam Dunk

2, Čteš rád/a?
Yeah!! :3
Jo :)

3, Píšeš si deník?
Ne xD
Nope x)

4, Film vs Kniha?
Kniha :3
Film x)

5, Noc nebo den?
Den xD
Oboje x)

6, Barva tvé propisky ve škole?
Modrá :3
Zelená x)

7, Máš pocit ,že tě někdo sleduje?
Nikdy xD
Pořád x)

8, Oblíbená aplikace?
Anime watcher
Mangarock

9, Nej písnička
Není xD
Nemám x)

10, Geometrie nebo Aritmetika
Geometrie xD
Aritmetika x)

Otázky od Baka-chan:
1, Koukáš v noci rád/a na hvězdy??
2, Máš cíl, ke kterému se chceš zakaždou cenu dostat??
3, Spáváš s plyšákem??
4, Hledáš si text k oblíbeným písničkám??
5, Přemýšlíš někdy nad smyslem života??
6, Zajímáš se o kuchaření??
7, Skládáš někdy origami??
8, Kolik kliků zvládneš udělat??
9, Čeho si na sobě nejvíce vážíš??
10, Jedním slovem vystihni svůj blog.

Otázky od Goshiho-sama:
1, Zpíváš si nahlas své oblíbené písničky??
2, Cestuješ po světě??
3, Zkoušíš jídla z různých zemí??
4, Máš nejlepšího kamaráda/ku??
5, Zkus jedním slovem vystihnout svoji povahu.
6, Pomalejší a klidnější nebo rychlejší a zběsilejší??
7, Věc, které si vážíš víc než sebe??
8, Oblíbený žánr filmů??
9, Kolik hodin denně naspíš??
10, Co si myslíš o vlastnících tohoto blogu??

Líbí se mi tvoje poslední otázka xD Seš takovej hodně zákeřnej xD
Říkáš ty a tvoje kuchaření x)
Hehe, to je náhodou brilantní otázka xD
Jako bys věděla, co to slovo znamená x)
Nevím, ale zní cool xD ... Goshi-sama, tebe někdo sleduje?? O_o
Jo, takový malý stalker, ale nevadí mi to x)
Malej stalker?? Nevadí??
Jop, chodí všude za mnou, pořád mluví, vždycky má takový nic neříkající pohled, není zrovna nechytřejší typ a miluje jídlo x) Docela si i rozumíme x)
O kom to mluvíš?? Nikoho takovýho neznám xD
Běž se podívat do zrcadla a potkáš ho ... určitě si spolu budete taky rozumět x)
Yaaaay, dobře xD
... Tak co, potkalas?? x)
Moc vtipný, opravdu moc vtipný ...
Copak, nebyl tam?? x)
Nedošla jsem až k zrcadlu ... došlo mi to cestou!!
Oh, v tom případě je ten stalker mazanější, než jsem čekal x)
Měla jsem v plánu se tam kouknout, ale pak jsem si vzpomněla, že už jsi tenhle trik na mě jednou použil a já skončila na dvě hodiny v koupelně a hádala se sama se sebou xD
Jo, to mě bavilo, hlavně tvoje argumenty x)
Nejsem tak blbej člověk, víš ... -_-"
Já vím, nemusíš se hned čertit x)
Budu xD ... Když už jsme u těch otázek, tak ta s tou nej písničkou, opravdu nemáme ani jeden jednu nejoblíbenější xD Vždycky se najde nová, která předčí tu předešlou xD
Já myslel, že sis v poslední době jednu oblíbila. Zpíváš ji pořád ... i když umíš jen tři slova x)
Ah ... myslíš ... Sugar~ Yes, please~ ... Není pravda, že umí jen tři slova xD
Opravdu?? Tak pokračuj ... x)
Won't you come and put it down on me!! I'm right here, 'cause I need little love and little sympathy~
Buď ráda, že nevíš, o čem zpíváš, kdybys věděla, tak tě vezmu za slova *creepy face*
V-v t-tom p-případě jsem opravdu ráda, že nevím TT_TT ... Oh, ale je tu jedna písnička od JT Machinima na jednu hru Five Night's at Freedy's :3 Strašně se mi líbí a jmenuje se Five long nights xD
Jo, tahle ... ta je taky dobrá x) ... A je tu víc písniček z Freedyho, co se ti líbí, takže bys ani z tohohle nevybrala tu nej x)
Pravda xD


Ale radši se pojďme vrhnout na poslední otázky od Yuri-senpai :3 (Taky doufám, že nevadí, když ti tak budu říkat xD). Tyhle otázky jsou pro Goshiho-sama, takže mu předám slovo, protože bych tu kecala ještě dlouho xD Zkoušela jsem si na ně odpovědět taky, ale byly opravdu hodně těžký, takže jsem ráda, že na ně odpovídat nemusím xD
Nebyly zas tak moc složitý, jen člověk musí mít zájmy v tom, na co se daná otázka vztahuje a ty zrovna nejsi filmový typ člověka, nemám pravdu?? x)
Pravda, pravda xD

Odpovědi na otázky:
1, Nejoblíbenější seriál?
American Horor Story

2, Nejoblíbenější hra?
Resident Evil

3, S jakým hercem by, jsi se chtěl/a setkat osobně?
Žádným x)

4, Nejoblíbenější animovaná (nemusí být jen z anime) postava?
Nemám x)

5, Čím se ti nejlépe píše?
Krví x)

6, Co by sis vybral/a, písemný test nebo zkoušení před tabulí?
Zkoušení x)

7, Nejoblíbenější planeta?

8, V jaké zemi by, jsi chtěl/a žít?
Norsko x)

9, Co si vybereš, napínavou knížku nebo nudný seriál?
Napínavou knížku x)

10, Máš domácí zvíře?
Jop, Kamaru x)

Otázky pro další:
1, Oblíbená památka (z celého světa)??
2, Co děláš v létě nejčastěji??
3, Jezdíš na výlety do zahraničí??
4, Kdy jsi byl/a naposledy u rybníka??
5, Jak dlouho se ráno nutíš, než vylezeš z postele??
6, Bojíš se pavouků??
7, Kolik marshmallow si dáš do pusy najednou??
8, Máš rád/a déšť??
9, Co děláš, když máš špatnou náladu??
10, Kolik si myslíš, že ti je let??

Nyaa, já nejsem zvíře, Goshi-sama!! TT_TT
Pro mně jsi takový malý domácí mazlíček x)
No, tak to opravdu díky ... xD
Nemáš zač x)
Proč bys radši zkoušení před tabulí?? Já bych teda radši test na papíře, protože u toho můžeš po napsání spát xD
U zkoušení u tabule se mužeš rozpovídat, zatímco papír je docela omezenej na psaní x)
... Šprte ... dokážu si představit, jak stojíš před tabulou a celou hodinu odpovídáš na jednu otázku xD
Ne, jak jsi mohla něco takovýho vědět??
Whaa??? Ona to byla pravda?? xD
Byla jen náhoda?? x)
N-ne!! Samozřejmě, že jsem to všechno věděla ... přece jen jsem profesionální detektiv!! Já vím všechno!! N-nyhaha xD
Nemusíš být tak nervózní, když všechno tak dobře víš ... ne?? *suspicious face*
N-nejsem nervózní, to se ti jen něco zdá, haha xD ... Každopádně, nepřekvapuje mě, že tvůj oblibený seriál, má něco společnýho s horory xD
Je to taková klasika, teď by měla začít vycházet nová serie k tomuto seriálu ... měla by se jmenovat Hotel, pokud se nepletu ... docela se těším x) ... Ale je tu více seriálů, co sleduju, třeba Under the Dome (v češtině je to myslím Pod kupolí nebo tak něco x) ... je asi dva roky starý a udělaný na podkladu knížky Stephena Kinga, toho určitě znáš x)
Jo, jo ... toho znám!! :3 Četla jsem i tu knížku, opravdu zajímavá xD
Překvapuje mě, že ti nevadí, když čteš hororovou knížku, ale jakmile jde o filmy nebo hry, tak se bojíš víc, než pětileté dítě x)
Nemůžu si pomoct, prostě číst knížku je takové ... míň strašidělnější xD Ale kolikrát narazím na takovou knížku, že mi zní běhá mráz po zádech TT_TT
Takový knížky jsou nejlepší x)
Oh, a ještě jedna otázka ... opravdu nejradši píšeš krví?? xD
Tohle ... to byl jen vtip x) ... Ta odopověď se sama nabízela, tak jsem ji tam musel napsat x) Jinak by to byla obyčejná tužka, mužeš ji vygumovat a přepsat x)
U mě stejný xD ... A oblíbená animovaná postava, když pomineme anime, tak by to byl Gru xD Včera jsme byly se sestrou a kamarádkou na Mimoních :3 Naprosto boží film, který stojí za to zkouknout xD
Nejvíc mě překvapuje, že Gru má vlastně miliony Mimoňů, ale všechny si je pamatuje jménem ... člověk musí mít opravdu dobrou paměť, aby si to všechno zapamatoval, ještě když každý třetí je stejný x)
Je prostě cool xD


Whah, tak ... to máme vlastně všechny otázky ... xD To uběhlo nějak strašně rychle, vždyť tenhle článek nepíšem dýl jak hodinu xD Už jsem aji zapomněla, jak snadné je napsat dlouhý článek a pobavit se u toho, když ho píšeme oba dva xD ... Doufám, že jste se taky bavili xD ... Je tu trochu víc naších keců než obvykle, trochu jsme se rozpovídali ... ale aspoň máte co číst xD Doufám, že jsme v tomhle článku nezačali zase s fanservisem ... poslední dobou se nám to opravdu daří xD A to ho já ani nepoznám, vždycky když si to pak Goshi-sama znovu čte, tak se u toho směje jak největší creepy guy na světě xD

Jsme rádi, že se zase po dlouhé pouštíme do psaní článků. Opravdu mi to strašně chybělo ... Goshimu-sama sice ne, ale mě na tom opravdu záleží ... opravdu jsem si blog oblíbila a stejně tak celou naší Posádku, takže měsíc bez Vás byl opravdu hodně na moje nervy TT^TT ... Tahle pauza byla to nejhorší, co se mi mohlo stát xD Už se pomalu dostávám do tempa a píšu články ... hlavně zkouším napsat články na pokračování, protože to vypadá, že jste si je opravdu oblíbili a já Vás nechci zklamat xD Samozřejmě anime a manga sem musí jít taky, nyahaha, nemáte ponětí, kolik mang jsem přečetla ... především yaoi mang xD A Goshi-sama má taky pár mang v zásobě xD

Ale teď už ukončíme tento článek, protože se začíná objevovat náš zlozvyk a téma se ztrácí někam za hory a kopce xD
Doufám, že se článek líbil, budeme moc rádi, pokud odpovíte taky na nějaké otázky (klidně i do komentů po tento článek :3), určitě si Vaše odpovědi rádi přečteme a pokud je budete dávat na svůj blog, tak nám sem nezapomeňte dát odkaz :3

Baka-chan a Goshi-sama se s Vámi loučí :3
Pozor, Difetti jsou opravdu hladové (o `▽´ )o

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!