Super-nový jarní kabátek!! */////*

Autor: || Zveřejněno: 5.4.15

Agdjfgsjdfgh ... Yarodomo!! */////*

Ještě pořád jste na nás nezapoměli?? TT3TT Vím, že teď na to opravdu neuvěřitelně moc kašleme ... naposledy jsme psali článek tak ... před měsícem a to ještě nebylo ani nic moc zajímavýho, takže bysme se ani nedivili, kdyby jste se tady na to vykašlali, protože tu opravdu nic nového poslední odbou nebývá TT3TT ... A to vlastně ani nemáme právo se na něco vymlouvat ... jednoduše jsme prostě neuvěřitelně moc líní a kašlem tu na to ... ano, přesně tak. Nemůže za to nic jiného než naše lenost, která se každou chvíli zvětšuje a prožírá do našeho myšlení xD

Z prvu jsme neměli moc času na blog hlavně kvůli škole. Pravděpodobně to nikdo z Vás neví, není to věc se kterou každýho otravuju, ale letos ... teda, už za měsíc ... mě čeká maturita a nějak jsem se rozhodla, že bych měla začít něco dělat, abych se k ní dostala ... a v té lepší stránce ... ji dokonce i udělala xD Ale teď si tak říkám, že učení a další školní věci ... s takovými věcmi má problém každý, a i tak si všichni najdou možnost dát aspoň jeden článek za den na blog ... zatímco mi tady měsíc nejsme, a pak se ozvem s nějakou kravinou xD ... Takže bych se s něčím takovým rozhodně vymlouvat neměla xD

Goshi-sama má zase nějaké ... cosi-povinnosti na vejšce xD Nevím přesně, co ... nic mi nechce říct, ale protože je to premiant a génius, který má už od první třídy samý jedničky, tak se o něj rozhodně nemusíte bát xD Z jeho strany je to opravdu jen čistá lenost, že sem nic nedává!! Pořád se snažím ho přemluvit, aby sem taky konečně něco dal, ale pokaždý se na to vykašle xD ... Vůbec mě nechce poslouchat ...
Nemusíš se hned tvářit tak nabručeně ... x)
Netvářím se tak ... jen mě štve, že tady na to kašleš, když já nemám čas!!
Mám pro to rozumný důvod ... nebaví mě psát články bez tebe ... :3
Kdybych na tebe teď nebyla naštvaná, tak by mě to třeba i potěšilo xD
Hej, nemáš důvod být naštvaná ...
Ale jo, jsi línej dát třeba i blbý video na blog!! xD
Nejsem tak dobrej jako ty, abych udělal i o jednom blbým videu slohovku x)
... Nemusíš dělat slohovku ... jen k tomu něco málo řekneš ... a ... tak ... víš co ... boooo *//////*
Kamaru ... pokračuj v tom, co děláš ... a říkáš ... a dneska tě rozhodně nikam nepustím ... *creepy face*
Heh?? Co sem zase udělala?? O_o
Nic, koleduješ si o problémy ... x)
Tak to teda díky moc ... úplně jsi mi to osvětlil ... xD

Ale zpátky k tomu, o čem jsme tu mluvili ... lenost, že?? xD Nevím, co víc k tomu říct ... jen doufám, že jak budu mít po matuře a Goshi-sama přestane být tak neuvěřitelně moc línej, tak se to tu dá zase do pohybu. Nedávno jsme slavili čtyři roky našeho blogu ... byla veliká oslava ... a pro některé i veliká opice xD Každopádně, nemusíte se bát ... oslavili jsme to opravdu ve velkém!! :3 ... Takže máme vystaráno na další rok o(≧ω≦)o

Pár dní zpátky jsem nastavila nový kabátek, který je i svým způsobem jakoby dárek od nás pro náš blog xD Bohužel, k článku o tomhle jsme se dostali až teďka a přitom jsem plánovala, že uděláme článek hned, jak kabátek nastavím, protože tak to děláme vždycky ... whah, úplně mě štve, když mi nic nevychází podle mého plánu!! xD Ale jsem ráda, že se k tomu dostáváme aspoň teď xD ... Lepší pozdě než nikdy xD

A jelikož jsme se tu tak trošku rozkecali ... nebo spíš, já jsem se rozkecala ...
... tak "Celej článek" je v provozu!! xD


Tak nějak jsem plánovala nastavení nového ohozu už na začátek Jara, což bylo 20týho Března ... dokonce jsem ho měla na ten den hezky připravenej ... jenže mi do toho pokaždé něco vlezlo ... jeden večer se mi naskytla chvilka a nastavila jsem ho ... ale na oznámení mě vyšel čas až teď TT3TT ... To ale nic nemění na tom, že teď už tu je jak nový kabátek, tak náš vykecávací článek!! Yay, kolik z Vás se těšilo?? xD ...

Řeknu Vám ... určitě všichni víte, jak dlouho mi trvá, než vyberu nějakej obrázek, který by aspoň z části splňoval všechny moje nároky ... tentokrát se mi ale podařilo najít obrázek skoro okamžitě xD Už ze začátku jsem si tak nějak vybrala tohle anime. Teda, měla jsem dvě anime, která se mě hodily do Jarního období ... ale nakonec jsem si vybrala tohle xD ... Protože Haikyuu!! je naprosto boží anime, a jestli ho někdo z Vás neviděl, tak je to veliká chyba a měl by ji určitě co nejdříve napravit!! xD

Tím druhým anime bylo ... ne, počkat! ... To si nechám jako překvapení na léto ... nyahaha xD Je možný, že někteří z Vás už teď ví, co tam bude ... ale nemůžu zkazit překvapení i ostatním xD Každopádně, teď by to chtělo nějaké naše hodnocení tohoto nového jarního oblečku xD ... A oba dva se shodneme (a pravděpodobně se spoustou z Vás), že tohle není ten nejpovedenější z těch, co jsme kdy dělali xD Možná bych měla říct, že jsem se tak nějak vrátila zpátky do těch časů, kdy jsem dělala ty nejhorší dessy, jaký existujou xD ... (Né, že by se teď něco změnilo xD)

Našla jsem tenhle obrázek na mé oblíbené fanartové stránce Zerochan.net, kde vždycky hledám obrázky pro cokoliv, co dělám xD A hned jak jsem ho uviděla, tak to bylo ... "Jo, to je on!! Tenhle chci strašně moc použít!!" xD Nějak jsme si už dali takové nepsané pravidlo, že na dess budeme dávat vždycky jen dvě postavy, které budou tak trochu představovat nás dva ... myslím, že si všichni dokážete představit, kdo má reprezentovat koho xD A proto byla potřeba tenhle obrázek trochu upravit ... a jelikož já jsem na grafiku úplnej antitalent, tak jsem to poslala Goshimu-sama, aby předvedl svůj skrytý talent, a něco z toho vytvořil xD ... A myslím, že se mu to povedlo, obrázek upravil opravdu dobře, nebo to si myslím aspoň já ... xD ... A pak jsem přišla na řadu já a celý jsem to naprosto úžasné a mistrovsky ... zkazila jak nejvíc jsem mohla ... -_-""


Chtěla jsem udělat nějakej pěknej, modro-zelenej kabátek. Opravdu jsem chtěla, z prvu jsem měla v plánu udělat oranžovo-černej, protože Haikyuu!! je anime, které se nese v duchu těchto barev, ale obrázek, co jsem si vybrala by s těma barvama vypadal blbě ... takže vznikl modro-zelenej ... ten mi ale přijde opravdu hodně zvláštní ... xD Zkoušela jsem ještě takovej ... černo-modrej, ale ten mi zase zavrhli Goshi-sama s mojí sestřičkou, kterou jsem taky přizvala na pomoc xD Takže zůstal tenhle modro-zelenej výmysl, do které nám ale vůbec nesedí naše barevné označení u rozhovorů xD ... Whah, člověk se nemůže zavděčit všemu xD

Pak jsem měla ještě problém s vybráním písma. Když nad tím tak přemýšlím, tak když nemám problém s výběrem obrázku, tak jsou to barvy ... a když to nejsou barvy, tak je to písmo xD No, nakonec jsem vybrala písmo, které se používá v názvu anime Haikyuu!!, protože mi to příšlo takové vhodné ... navíc se mi i docela líbilo xD A když jsem vybrala to písmo, tak mě zároveň napadli i zajímavé popisky do menu. No, když to všechno smícháte dohromady, tak z toho vzniklo opravdu jedno velké veledílo, kterým bych se ani neměla chlubit ... xD Je to naprosto děsný, ostuda v našem šatníku!! TT3TT

Tak si říkám, že se vrátíme k tomu s počítačovýma hrama a jídlem a necháme ho tu nadosmrti xD Líbil se mi zatím ze všech nejvíc a myslím si, že ani Vám by to nevadilo xD ... Ale, když ono je to takový ... už zažitý, že na každé roční období měníme dess, víte co ... prostě jen ten zvyk. Nějak by mě sice nevadilo tady nechat jenom jeden napořád, ale ... to by to tu bylo zase moc nudné, ne?? Takhle se aspoň něco děje na našem blogu xD Whah, je opravdu těžké se někdy rozhodnout xD

Ale teď není čas tady řešit něco takového xD Mluvíme tu o našem novém kabátku, o kterém doufám, že se Vám trochu zalíbí xD Chtěla jsem ho ještě předělat, ale bohužel mě nenapadá jak bych to vylepšila, takže ho takhle prostě nechám, dokud nezačne léto a nevyměním ho za jiný xD Kdyby jste měli třeba nějaký jednoduchý nápad (kromě udělaní celého nového kabátku xD), tak se nebojte říct a poradit nám xD Pravděpodobně s tím nic neuděláme, ale kdyby jste měli nějaký opravdu dobrý nápad, tak bychom se nad tím mohli zamyslet a třeba to vyzkoušet xD

Pro ty z Vás, kterým by přišlo, že kabátek vypadá nějak podezřele, tak tu je náhled, jak to vypadá u mě na noťasu. Mám trochu zúženou obrazovku, jelikož mám lištu napravo, takže si tam domyslete ten pruh napravo xD Ale jinak je to tak, jak by to mělo zhruba vypadat, pokud by tam byl nejaký výrazný rozdíl, tak prosím nahlásit a zkusíme nějak pořešit xD ... A prosím, nehlašte, že to celkově vypadá strašně, to víme moc dobře xD A nenapadá nás žádné logické vysvětlení, jak se to mohlo stát xD


Doufám, že se tu najde aspoň pár lidí, kterým se bude aspoň trochu líbit xD Budu muset víc trénovat, abych zvládla udělat nějaké lepší kabátky, aby jste se pak nemuseli cítit blbě, když vleze na náš blog někde na veřejnosti xD Kamoš mi jednou řek, že se kolikrát bojí vlézt na náš blog někde v šalině nebo v buse, protože by to mohli ostatní vidět a něco si o něm myslet xD ... A já mu pořád vysvětluju, že dess je to jediné, co je na našem blogu ještě pořád jakžtakž v pořádku, co se týče po psychické stránce xD

Takže, to bysme měli tak nějak ... naše zhodnocení nového jarního kabátku xD
A co já?? Na mě se slovo nedostane?? x)
Máš co říct?? xD
Ne, ale ... ani mě nenecháš, kdybych náhodou chtěl ...
Hej, t-tak .. víš co, ty toho nikdy moc nenamluvíš xD
Proto se mě ani nezeptáš, jestli chci něco napsat??
... J-je to jeden z důvodů ... a nemusíš být tak naštvanej, stejně by jsi řekl to stejný, co já ... a zbytečně bysme se tu opakovali ...
Tohle ti jen tak neodpustím x) ... Bude tě to stát hodně, abych na tebe teď přestal být naštvanej ... x)
D-dobře, d-dopíšeme článek ... a pak s-srovnáme dluhy, co ty na to?? xD
To zní dobře ... dneska si s tebou potřebuju stejně o něčem důležitém promluvit, takže nepůjdeš spát, dokud to všechno nevyřešíme ... *the most creepy face ever*
T-tak nějak ... G-Goshi-sama ... pomůže, když se budu omlouvat?? TT^TT
Ne, to ti rozhodně nepomůže ... x)

Vypadá to, že tentokrát budu muset ukončit článek já, protože Kamaru je taková ... vyděšená a ani nevím proč x) Dobře, možná to trochu tuším ... ale stejně pořád nemá důvod být vyděšená natolik, aby ode mě utíkala x) Ale dost o tomhle, Kamaru Vám tu tak nějak popsala náš názor plný "nádšení" a "radosti" z našeho nového dessu. Nějak ho nechci kritizovat, Kamaru si s tím dala práci, za kterou jsem jí opravdu vděčný, ale ... když nad tím všichni popřemýšlíme, tak má na víc x) Už mi trochu nastínila, jak bude vypadat náš letní dess a podle toho, co zatím říkala, to bude vypadat dobře ... takže se máme všichni na co těšit x)

Tolik z mého názoru, který tu prostě musí být a je mi jedno, že mě z toho chtěla Kamaru půdovně vynechat x) Doufám, že se Vám i přesto všechno tenhle dess aspoň trochu líbí, nezapomeňte Kamaru aspoň trochu pochválit. Ono to vždycky zvedne náladu, když je k Vám někdo milej (a potom, co si s ní dneska promluvím, bude potřebovat hodně zlepšit náladu x) ... x)

A teď tak nějak ukončím tenhle článek, zítra určitě čekejte další, protože to tu musíme dát trochu dopořádku, co se týče aktivity, jinak by si o nás všichni mysleli, že jsme to tu zabalili a přestěhovali se na lepší x) Rozhodně máme v plánu ještě teďka během volna oběhnout celou naší Posádku, jelikož jsme na to kašlali i u nich. Sice jsme četli všechny články, které jste zveřejnili, ale nějak jsme se ... teda, Kamaru (já nepíšu komentáře, jsme lenoch x) se nedostala k tomu, aby Vám tam napsala komentáře ... jelikož nedokáže napsat něco krátkého, musí vždycky psát celé odstavce x)


Yarodomo, tak zase v dalším článku, který tu bude co nevidět ...
... doufám, že se všichni těšíte na náš návrat!! (Který oficiálně možná nastane až za měsíc x) ...
... Rozhodně nás nepřestávejte sledovat, nikdy nevíte, kdy se tu něco objeví x)

Goshi-sama x) ... A Kamaru, která je právě teď někde zalezlá a klepe se strachy x)
Doufám, že chyby, co tu najdete nebudete brát vážně a řeknete si: "Jo, to jsou jen překlepy" ... x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!