I'M A FREAK MEP - HAIKYUU! BISHIES!

Autor: || Zveřejněno: 6.3.15

Yohoho, Yarodomo!! :3

Tak jsem si říkala, že tu už docela dlouho nebylo žádné video, nemám pravdu?? Pořád jen samý text a samé nezajímavé čtení ... xD Já být Váma, tak na tenhle blog už nelezu, protože bych tu musela číst nekonečně dlouhé články, které ve valné většině ani nic neznamenají a jsou k ničemu xD
Pravda, musí mít opravdu velké nervy a trpělivost, že i přesto sem pořád chodí x)
To bylo tak trochu hnusný ... xD
Proč myslíš?? Jen říkám pravdu a dokonce jim i lichotím ... Co víc po mně chceš?? x)
No, pravděpodobně máš tak trochu pravdu ... asi tu nemáme všichni, co jiného na práci, než se tu potloukat a psát a číst nesmyslné a nezajímavé články xD
Teď jsi vystihla podstatu nejen našeho blog, ale také našeho života x)
Děkuji, občas se mi daří xD

A zpět k článku :3 Našla jsem další opravdu zajímavé video, které Vám prostě musím ukázat!! xD Je už straší, někdy z konce srpna loňskýho roku, ale i tak si myslím, že ho ještě neviděli všichni xD Spousta z Vás určitě jo, ale né každej prolézá youtubko každej den jako já, takže mu mohlo i něco utéci xD A byla by opravdu velká škoda, kdyby jste tohle AMVčko nikdy neviděli *//////* ... Je to tak trochu, Shounen Ai-ovsky založené AMV, ale není tam nic vidět ... prostě z toho máte jen takový pocit xD

Z názvu už jste určitě poznali o jaké anime se jedná ... a není to samozřejmě žádné jiné anime než Haikyuu!! *//////* Já tohle anime prostě strašně zbožňuju a úplně totálně moc chci druhou serii!! TT3TT ... Hah, nebudu sem ale tahat moje pocity z tohoto anime, protože to by bylo opravdu na hodně dlouho xD A já nechci z toho článku udělat nějaký kilometrový xD ... Takže ... začnu psát o mých pocitech z tohoto videa!! :3
Teď by se hodila taková ta scéna, kdy všichni popadají pod stoly, protože jsi řekla něco, co nikdo nečekal a nechtěl čekat ... Víš, co myslím?? x)
Yeah, vím!! Takový to, když jeden spadne překvapením na zem, protože ten druhej řekl něco totálně blbýho nebo nečekaného xD Tyhle scény jsou v anime jedny z nejlepších a nejvtipnějších xD
Sem rád, že si rozumíme x)
To já taky xD

Jak už jsem psala, tak video je zaměřeno hlavně na párování, ale je tvořeno pouze scénkami z anime, a jelikož to anime nemá s yaoi ani s shounen ai (i když se tak může tvářit) nic společného, tak tam nenajdete nic, co by poškodilo vaše nevinné oči xD Dávám ho sem hlavně proto, že je opravdu úžasně udělané!! :3 Je to MEP, což znamená, že se sešlo více editorů a každý udělal jednu část videa :3 Všechny autory můžete najít v popisu u videa, tak určitě navštivte jejich channely na youtubku, protože každý z nich je úžasný a zaslouží si nějakou tu sledovanost!! :3

Myslím, že tohle MEP video je opravdu dobře udělané, skvěle sestříhané a pěkně sedí k písničce. Je sice starší, ale myslím si, že i když ho uvidíte znovu, tak rozhodně neuškodí xD Stejně tak písnička, už je to dlouho, co jsem ji slyšela a docela mi chyběla xD Sice to není zrovna můj žánr ... Enrique a podobně ... ale i tak se mi tahle písnička líbí xD A dohromady je to opravdu hodně dobrá kombinace xD Ale nemá cenu, abych ho tu pořád chválila, podívejte se na něj sami a udělejte si svůj vlastní obrázek xD

ANIME: Haikyuu!!


Schválně, kolika z Vás se tohle MEPko nelíbilo?? xD Eh ... tak nějak doufám, že to dosáhne opravdu velmi malého čísla ... nejlepé nuly xD Protože tohle video je opravdu úžasné (stejně jako to anime */////*) a myslím si, že je škoda, že ho vidělo tak málo lidí (vážně, 125 tisíc je nic s porovnáním 7 miliard xD) ... Ale, už jsme tu toho nakecali docela dost, ne?? Teda, hlavně já ... ale tak, já když se pustím do psaní, tak pak už píšu každou kravinu, která mě napadne a furt přidávám nové a nové odstavce o ještě větších kravinách xD Znáte mě, že?? xD

A také by to chtělo něco o channelu, na kterém toto MEPko našli. Jak už jsem se zmiňovala, tak tohle video vytvořilo více editorů, a bylo by opravdu na dlouho sem o každém něco psát, proto bude lepší, když se na ně půjdete kouknout sami xD Na druhou stranu, o channelu, na kterém je tohle video nahráno, jsme se už párkrát bavili. Je to Hikarukiu2, která má více channelu na youtubku, dělá spoustu MEPů a AMVček, která přidává na své channely. Její tvorba je opravdu hodně kvalitní!! :3 Také je zakladatelem jednoho channelu na youtube, na který postuje velké množství editorů AMVčka, MEPy a podobně - ||Mad Desires Studio||. Určitě hodně z Vás o tomto "studiu" už slyšelo a pouštíte si jejich videa, protože jejich tvorba je opravdu kvalitní a já bych na ně dokázala koukat celý den xD

Zmiňovala jsem se tu o tomhle už, když jsem sem dávala jedno AMVčko na anime Tamako Market a ve spoustě dalších. Zjišťuji o tomto channlu pořád něco nového, takže se bude info postupně obnovovat a doplňovat xD Napadlo mě, že bych udělala takový seznam s našemi oblíbenými editory AMVček, ASMVček, MEpek a podobných videií, co myslíte?? Bylo by to dobré?? Sice bychom pak neměli, co psát k článku, protože bychom Vás odkazovali na tento seznam, ale myslím, že by to tak bylo i trochu přehlednější xD ... A my si vždycky najdem, co napsat do článku xD

Haaaa, teď mě ještě tak napadlo. Určitě jsou tu taky nějací fanoušci tohoto anime a párování v něm, nemám pravdu?? xD Jen taková malá otázečka pro Vás - Kdo je váš nejoblíbenjší pár a proč?? ... Hehe, slyšela jsem už spoustu názorů a ráda bych slyšela i ten Váš!! ... Navíc Goshi-sama se nudí a nemá, co číst ... tak proč mu nenaložit pár komentářů s pěkným čtivým tématem?? xD
Ne, prosím ... s tím se určitě nemusíte obtěžovat ...
Ale, neříkal si, že se nudíš?? Že nemáš, co číst?? xD
To neznamená, že chci číst komentaře o tom, kdo má rád jaký pár x)
Stejně si rád počteš xD ... Moc dobře to vím!! xD
... Jsou to komentáře od naších úžasných fanoušků ... některé z nich bych si teda mohl přečíst x)
Víš, jsi opravdu zlej vůči naším úžasným fanouškům ... někdy mám opravdu chuť tě praštit!!
He, takže praštit ... *evil smile* ... Zkus to, jestli to dokážeš a uvidíš, co se stane ... *creepy laugh*
... TT^TT ... Opravdu mě začínáš děsit!! Nebudu tě mlátit, tak se prosím přestaň tak tvářit TT3TT
Nemůžu za to, s takovýmhle ksichtem jsem se narodil x)
... O_o Nikdy jsem neviděla tak děsivý dítě O_o
Nemusíš být tak překvapená a vyděšená x) Nemám v plánu ti nic udělat ... né teď *evil grin*
Musím říct, že se mi tyhle věci v hvězdičkách líbí, protože pak všichni ví, jak se přesně tváříš xD
A ještě si procvičíme angličtinu ... no nejsem geniální?? x)
Oh, klaním se před tebou, Génie!! */////*
Děkuji, děkuji ... x)


Yarodomo, myslím, že tohle je vše, co bychom do tohohle článku napsali xD Už tu píšeme akorát blbosti, které Vás pravděpodobně nezajímají xD ... Poslední dobou vymýšlíme samé kraviny, a pak to takhle dopadá xD Každopádně, snad se Vám MEPko líbí stejně jako mě a nezapomeňte napsat pořádně tučný článek pro Goshiho-sama!! xD

Baka-chan xD a Goshi-sama x) ... Stále s Vámi, živí a zdraví!! xD
... Stejně jako všechny naše chyby, co se živí na našem blogu xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!