Noví členové do Posádky!! */////*

Autor: || Zveřejněno: 25.2.15

Yohoho, Yarodomo!! :3

Podle nadpisu je naprosto jasné, o čem bude tento článek ... nemám pravdu?? xD Whah, zním nějak divně, gomen ... právě teď prožívám svoji romantickou chvilku s večeří xD Ale vážně, chtěli bychom představit naše nové členy, kteří se k nám ... i přes naši otřesně velkou neaktivitu ... rozhodli přidat!! :3 Tak nějak pomalu čekáme, kdy nás naše Posádka začne házet přes palubu, takže to pro nás bylo opravdu překvapení ... a krásné překvapení!! :3

V první řadě bychom se chtěli omluvit, že od nás nedostáváte komentáře ... ale my si Vaše články opravdu čteme!! Jenom, ten čas je vůči nám dost nepřátelskej, tak se nám vyhýbá ... na druhou stranu ... lenost se stala naší dobrou kamarádkou a nějak se jí nedokážeme zbavit xD Určitě je tu pár lidí, kteří občas zažívají něco podobného ... takže zajisté nejsme jediní, kterým se čas vyhýbá a lenost jim skáče do náruče xD

Ve druhé řadě bychom se chtěli omluvit také naším novým členům!! TT3TT Je to už nějaká doba, co upsali své duše našemu kapitánu ... ale k předání diplomů a celkově k oznamení naší Posádce ... se dostáváme až teď ... u jednoho nového člena to byl skoro týden, zatímco u toho druhého už skoro měsíc TT3TT ... Opravdu se omlouváme, že nám to tak dlouho trvalo ... tentokrát za to ani zas tak nemůže čas nebo lenost ... ale moje nerozhodnost co se týče obrázků, ze kterých děláme diplomky xD ...
Kdyby jsi nebyla tak vybíravá, tak už to máme všechno dávno hotové ... x)
Whaaa, ale když já chci, aby tam byl nějaký vážně cool obrázek ... chápej, aby to nebylo jen něco obyčejného xD Je jednoduché vzít nějakej první obrázek z googlu a jen na něj napsat klasickou větu "Za SB pro ... Moc děkujeme" ... a hotovo xD ... Potřebuju tomu dát aspoň tu snahu v hledání perfektiního obrázku xD
Chápu tě, občas si s tím dáváš i docela dost práce ... ale i když si s tím dáš práci, tak na to stejně lidi po týdnu zapomenou x) ...
Nevadí!! Jde o to, aby se aspoň pár vteřin líbil xD
... Jak málo stačí k radosti ... x)

Ale dost kecání o blbostech, už jsme se tu omluvili snad za všechno, za co jsme mohli xD Takže je na řadě představení nových členů :3 Musím Vám říct, že Goshi-sama, náš kapitán, se vždycky neskutečně raduje (má k tomu i svůj speciální ďábelský smích xD), když se někdo zapíše do našeho seznamu xD Je to pro něj jako ... nová duše ke hraní?? xD Eh, nevím, jak přesně to říct ... xD Každopádně, i já jsem vždycky ráda, když se někdo rozhodne přidat se k nám :3

Jako první bych se tu chtěla zmínit o nové člence, která se k nám přidala už na konci ledna ... ale bohužel jsem se k oznámení dostali až teď TT3TT ... Má přezdívku Ayame a musím říct, že má opravdu zajimavý blog. Myslím, že nějakou dobu si dávala od blogování menší pauzičku, ale teď se vrátila v plné síle!! :3 Její blog je zaměřen na anime, mangu a japonsko celkově ... takže blog stvořený přímo pro Otaku xD Najdete tam recenze, obrázky a také články o Japonsku ... rozhodně si nenechte tenhle blog ujít!! :3

Chtěli bysme se ještě jednou omluvit, že předáváme diplom až takhle pozdě ... ale snad nás neprokleješ a nezačneš v noci strašit TT3TT ... Na diplom Ayame chtěla Love Stage!!, což je jedno z novějších yaoi anime xD Tak nějak mi dalo opravdu zabrat najít nějaký obrázek, který by se mi opravdu líbil xD ... Na to, jak moc je tohle anime ... nebo spíše manga ... známé, tak je opravdu málo fanartů ... věřili by jste tomu?? xD Nakonec se mi povedlo něco uplácat ... no, nevypadá to nic-moc, mohlo to být mnohem lepší, kdyby nebyly moje grafické schopnosti pod bodem mrazu xD


Přesto všechno doufám, že se aspoň trochu bude líbit xD ... Tak trochu jsem i nevěděla, koho přesně chceš na diplom, ale tak ... hodila jsem tam hlavní postavy, tak snad to nevadí xD ... Pokud bys tam chtěla někoho jiného, tak stačí říct ... určitě udělám ráda i jinej ... bohužel, víš jak jsme na tom s časem xD
Já si myslím, že se bude líbit ... určitě si nebude stěžovat ... x)
Nějak ... jak si můžeš být tak jistej?? xD
... Odporovat tobě ... je jak přivolat na sebe celý peklo x)
Hahahahahha xD Tohle mě rozesmálo ... Hahahaha xD
Fajn, přestaň se smát nebo po tobě skočím ... x)
Hahaha- ... tohle už vtipný nebylo ... xD
Cokoliv ... pojďme dál ... x)
Aye, sir!! :3

A pak tu máme další novou členku, která posiluje ženskou část naší posádky xD Goshi-sama, myslím ... že jsme nahraní, protože nemáme šanci udržet všechny na uzdě xD ... Posilou je Yuki, která se k nám přidala minulý týden v ... nedělu? ... Mám takový pocit ... xD Blog Yuki patří k novějším. Pokud se nemýlím, tak začal fungovat někdy na začátku tohoto roku :3 ... A už teď vypadá opravdu dobře, takže se určitě všichni koukněte ... hlavně Vy, milovnící upírů, protože tenhle blog jich je plný :3 Najdete tam nejen anime, ale také upíří povídky, a další ... :3 Protože blog je v provozu jen krátkou dobu, tak toho ještě není moc, ale doufám, že se to brzo změní a Yuki nás zasype novými úžasnými články :3

Taktéž bysme se chtěli omluvit, že přidáváme diplom se zpožděním ... no, není tak velké jako v předešlém případě, ale i tak nás to opravdu mrzí TT3TT ... Co se týče diplomu, tak pro mě bylo opravdu těžké najít nějaký obrázek xD ... Yuki totiž chtěla anime Diabolik Lovers ... přesněji řečeno Reijiho s Yui ... xD Tohle anime jsem moc nemusela, když jsem na něj koukala xD ... Mohlo by to být dobré anime, kdyby byl příběh více rozvinutý a stejně tak i charaktery postav. Je to harémovka, navíc je tohle anime dělané podle otome hry ... a takové mě moc natankujou xD ...

To ale neznamená, že bych se ho snažila nějak shodit, musím říct, že kresbu má zajímavou ... a jak říkám, kdyby se víc ponořili do příběhu a více ho rozvedli, mohlo by to být opravdu zajímavé anime :3 ... Nejsem si jistá, ale myslím si, že zrovna tenhle pár - Reiji a Yui ... není jeden z oblíbených xD Chci říct, všichni většinou jedou po hlavních, takže Ayato má v tomhle značnou výhodu ... a proto mi dalo opravdu velkou práci najít nějaký obrázek s Reijim xD ... Nakonec se mi podařilo najít jeden obrázek, který se mi opravdu zalíbil ... takže tady je xD


Snad se bude líbit, není to nic extra ... stejně jak jsem říkala v předešlém případě ... nejsem žádnej expert, co se týče grafiky, takže prosím o slitování TT3TT
Nepřeháněj zase ... podle mě se ti povedly oba x)
Ty mi vždycky dokážeš zvednout náladu ... :3
Opravdu?? x)
No, mnohem častěji mi ji shazuješ níž do propasti beznaděje, ale párkrát se ti zadaří a zvedneš mi ji xD
Myslím, že u tebe je to to stejné ... x)
... Takže si nemáme co vyčítat xD ... Whaaa, já úplně závidím Yui z toho obrázku TT3TT
Proč?? ... Koukni sem, jestli chceš nějakýho fešáka ... zrovna s jedním se teď bavíš ...
... Nemám zájem o fešáky, zavidím jí tu sedačku TT3TT ... Taky takovou chci, má tam obrovské polštáře ... víš jak dobře by se na nich spalo?? *///////*
Vážně?? ... Sedačka?! ... To je to, co tě štvalo?? x)
Cos myslel?? ... xD
Ale ... radši nic ... x)
Moc dobře vím, jakej seš fešák ... nemusíš z toho být tak zklamanej xD
Kdo je podle tebe "zklamanej"?? x) ... Právě jsem tu měl záchvat žárlivosti ... x)
Na Yui?? ... Sedačku?? ... xD
... Kamaru ... radši toho nechme ... x)
Okay ... jak chceš xD

Mysím, že je načase to tu pomalu ukončit ... všechno, co jsme chtěli, už jsme napsali xD A nechceme, aby se tento článek změnil do chatovacího ... od toho jsou jiné xD Omlouváme se, že tenhle článek ukončujeme tak rychle ... ale chtěli bychom dneska ... opravdu, opravdu moc stihnou napsat ještě jeden článek!! TT3TT ... Moc se nám teď nedaří něco napsat ... i když jsou prázdniny a máme tak více volného času ... stejně se nám tak nějak nedaří dodržovat naše plány TT3TT ... Ale snažíme se!! Opravdu hodně moc!! XD

Proto Vám všem děkujeme za trpělivost ... a že pořád trpělivě navštěvujete náš blog!! :3 Opravdu si toho vážíme a těšíme se na všechny Vaše komentáře :3 ... Ještě jednou bychom chtěli poděkovat Ayame a Yuki, že se rozhodly přpojit k nám do Posádky!! ... Opravdu si toho ceníme ... Arigato!! o(≧ω≦)o

Baka-chan xD ... A Goshi-sama x) ... Pořád doufáme, že se Vám budou diplomy líbit xD
A tak nějak ... kolik z Vás ví, co je tady na konci obyčejně napsáno?? xD ...
Kdo ví, tak hodí nějakou hvězdičku tomuto článku, ať víme, jak jste pozorní xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!