Naše Posádka se opět rozrůstá!! :3

Autor: || Zveřejněno: 24.1.15

Yohohoh, Yarodomo!! :3

Máme pro Vás jednu zprávu, která je pro nás opravdu důležitá a překvapující ... a pro některé z Vás třeba i zajímavá xD Ale mohla bych třeba také nejdříve trochu popsat situaci a důvod jejího vzniku, že?? xD ... Whah, začínám znít jako pravý študovaný člověk xD ... Teda, ne že by na tom záleželo, jen mě to tak napadlo ... xD
Ještě nejseš dost "študovaná" na to, aby jsi to o sobě mohla tvrdit x) Neříkám, že musíš mít vystudovanou vejšku nebo tak něco ... ale jsi naprosto "světaneznalá" ... x)
Co to je za slovo?? Svě ... Světo ... Světa ... lá ... chápu, co tím slovem chceš naznačit xD Ale není to moje vina, že nevytáhnu paty z baráku xD
... "Není tvoje vina" ... to říkaj ti, co jsou nejvíc viní, víš o tom?? x)
Teď už jo xD ... N-nesnažila jsem se z toho dělat něco velkýho ... xD
Já vím, jen mě baví tě provokovat x) ...
Díky, zvedl si mi teď ohromě náladu xD ... Ještě, že mám svoje jídlo, postel a anime ... jinak bych ti šla jednu vrazit xD
Jsi přece "študovaná", tak bys měla znát to přísloví "moudřejší ustoupí" ... ne?? x) Navíc bys na mě ani nedošáhla x)
Do břicha tě můžu bouchnout vždycky ... xD Možná jsem někdy něco takovýho zaslechla, ale rozhodně nemám v plánu se něčím takovým v životě řídit xD
Dobře děláš x) Možná na tom přísloví je něco pravdy, ale víc záleží na situaci, ve které se a nedá použít ... x)
... Hej, my se tu ale nebavíme o příslovích ... a ani jsme nechtěli rozebírat moji študovanost ... tak prosím, nepřerušuj a pokračujme v článku ... xD
Dobře, tohle by mohla být známka toho, že jsi trochu dospěla ... x)
Proč myslíš?? xD
Protože se se mnou nehádáš ... x)
Ah, to pravděpodobně nebude tím xD
Já vím, zrovna teď tu máš docela hody ... takže jsi spokojená a nic tě nerozladí ... x)
Ty mě tak dobře znáš xD
Co jiného by jsi od mě čekala?? x) Samozřejmě, že znám člověka, kterýho ... vidím každej den x)
Nyahaha :3

Snad bychom ale doopravdy měli začít psát k tématu nebo se zase projeví náš záhadný talent a z tohoto článku se stane jeden kilometrovej xD ... A to by člověk opravdu nechtěl, že?? xD Nebo možná někteří z Vás jo xD Od pár lidí jsem slyšela (a četla xD), že je baví číst naše dlouhé články ... sice je vůbec nechápeme, ale jsme za to opravdu rádi xD ... Vždycky mi to zvedne náladu, když něco takového uslyším nebo si přečtu jak tady na blogu, tak i u nás na mailu ... xD A k mému štěstí (kromě mých hodových hostin, které tu teď mám */////*) přidala i jedna taková, musím přiznat ... trošku starší věc, která je ale pořád ještě aktuální ... a o té se Vám tu teď chceme trochu zmínit. Je to takovej náš "uvítací článek", kterej všichni určitě moc dobře znáte xD


Není to tak dlouho, co se k nám přidali dva noví členové Posádky Reina a Hoody ... a většina z Vás už určitě z nadpisu poznala, o čem bude tento článek (nebo aspoň jádro tohoto článku xD) ... Máme nového člena do naší úžasné Posádky, který se k nám přidal už na začátku tohoto týdne, ale ještě jsme se nedostali k tomu, ho pořádně přivítat ani předat diplom TT3TT ... A za to se v tomto článku budem ještě hodněkrát omlouvat, stejně jako v tom minulém xD

Naším nejnovější členem je tedy Jane!! :3 Tímhle se nám zase o jednoho člověka zvyšuje naše holčičí část posádky, takže by měli kluci pořádně zabojovat!! xD
Nedělej, jakoby se tě to netýkalo x) ... Všichni tě samozřejmě počítáme do klučíčí "poloviny" naší Posádky ... to jistě víš x)
Moc vtipné xD ...
Já to myslím vážně ... x) Uděláme hlasování o tom, kdo všechno si myslí, že by se Kamaru měla počítat ke klučičí části x) Vsadím se, že víc jak polovina hlasů by přišla na mou stranu ... x)
Booo, náhodou jsem dost holčičí typ ...
Neřek bych, že zrovna "holčičí" ... tvoje chování, vzhled a vůbec celkově "celá ty", by ses dala opravdu perfektně zařadit do uke kategorie ... podle tvého yaoi slovníku x)
... N-nejsem uke, co to tě vůbec napadlo ... já jsem naprosto jasnej seme!! xD
V kterém světě?? ... x) Ty jsi rozený uke už díky tvému chování x) ...
Se v tom nějak moc vyznáš ... na to, že to vůbec nesleduješ ... xD
To víš, jsi nejlepším učitelem, pokud jde o tyhle "yaoi" věci ... x) Stačí tě chvílu poslouchat a je ze mě wikipedie x)
Chápu xD Co takhle tuhle debatu přenechat do vykecávacího článku?? Sem se to nehodí xD
Myslím, že jsem o tomhle tématu už jednou debatu vedli, ale dobře, pak si o tom pěkně popovídáme x) ... A nemusíš se tvářit tak nadšeně ...
Nemůžu si pomoct xD ... Málokdy se stane, že si se mnou chceš povídat o yaoi :3
Ber to jako zlatou příležitost ... a važ si ji x)
Budu!! :3

Ale zpátky k naší nové člence!! Trochu jsme odskočili k jinému tématu, tak jsme ho museli rychle ukončit ... pokud pak bude mít někdo zájem si o tom něco víc přečíst, tak v "pomalu-rýsujícím-se-vykecávacím-článku" se o tom trochu rozmluvíme ... xD Ale teď tu budeme mluvit o Jane a jejím blogu :3 Musím říct, že její blog mě na poprvé opravdu překvapil, ale v té dobré stráce :3


Když jsem na blog Jane přišla poprvé, tak jsem si myslela, že blog teprve pomalu začíná xD Nesnažím se ji urazit nebo tak něco, ale myslím ... že to napadne více lidí xD Na blogu má totiž takový jednoduchý, ale fešácký kabátek, který mě trošku nutí myslet si, že je to nějaky super nový blog, stejně tak mi to hlásal i celkový vzhled menu xD ... Ale mile mě překvapilo, že její blog už krásně frčí od loňského září!! :3 Nesnažím se blog nijak moc hodnotit, jen ho tak nějak objektivně posoudit ... a opravdu se mi líbí!! Máš zajímavé články o anime, challenge, recenze na anime, řetězáky a další ... :3 Opravdu nás tvůj blog zaujal, a proto jsme se rozhodli tě přijmout k nám do Posádky a udělat tak z tebe našeho věrného člena xD

Opravdu to nemyslím to ve zlém xD A moc dobře vím, že se mě nikdo na názor neptal xD Ale už to tak nějak patří k naší rutině, když oznamujeme nové členy naší Posádky :3 Chceme tu o nich něco napsat, abychom tak naše čtenáře nabudili a oni se pak šli kouknout, o jakých skvělých lidech to vlastně mluvíme xD ... Yarodomo, určitě se běžte na tento blog kouknout :3 Možná budete trošku zaskočeni vzhledem, který je docela jednoduchý, ale rozhodně né špatný :3 Chtěla bych se ještě jednou omluvit jednak za to, že nám tak dlouho trvalo napsat tenhle článek a konečně udělat diplom ... ale také za to, co jsem sem teď napsala ... opravdu jsem to nemyslela ve zlém!! TT3TT
Nemusíš z toho dělat nějakou velkou věc x) Je to prostě tvoje povaha ... říkat, co si myslíš ... teda, říkat všechno bez přemýšlení ... x) A myslím si, že někdy lidé berou tvá slova jako ponaučení ke zlepšení ... nemyslíš?? x)
... Vážně?? *////*
Ne, nikdo to tak nebere ... x) Pojďme pokračovat s diplomy x) Myslím si, že o samotném blogu tu toho máme už dost a rozhodně je opravdu zajímavý a stojí za to, se na něj jít podívat x)
... To děláš schválně, že jo?!!! ... TT3TT
Baví mě tě provokovat x)

Konečně se dostáváme k další podstatné věci tohoto článku a tou jsou diplomy :3 Nejprve bych chtěla začít s tím, co jsme dostali od Jane, protože je opravdu krásný!! :3 Goshimu-sama se nechtělo vůbec přemýšlet, tak jsem si mohla vybrat postavu, jakou jsem chtěla ... xD A nebyla bych to já, kdybych nevybrala nějakého cool fešáckého týpka *////* ... Vybrala jsem jednu z mých nejoblíbenějších postav - Ginka z anime Mushi-shi ... :3 Kdo tohle anime ještě neviděl, tak dělá opravdu velkou chybu!! :3 Už má na světě tři serie a pár ovaček a opravdu ho doporučuju všem, kdo máte rádi zajímavé příběhy o životech malinkých tvorů, které normální lidé nevidí ... o(≧ω≦)o

Zdroj: Jane :3

Diplom se nám oboum moc líbí :3 A to nejen kvůli tomu, že je na něm Ginko xD Proto ti za něj opravdu moc děkujeme!! o(≧ω≦)o ... Myslím si, že poslední dobou dostáváme až moc věcí, které si třeba ani nezasloužíme xD Měli bychom začít taky produkovat nějaké články, abychom se Vám odměnili za to všechno, co pro nás děláte ... a navíc se i přes naší obrovskou neaktivitu chcete přidat do naší Posádky!! :3 Za to Vám snad ani nemůžeme ničím poděkovat xD

Na řadu přichází náš diplom, kterej jsem si vzala na starost já, protože rozhodně nechci vidět Goshiho-sama, jak sedí za počítačem a nadává, na jaký úchylný obrázky se to musí koukat xD ... Jane totiž chtěla Ichinose Tokiyu a určitě spousta z Vás, fanoušků anime Utapri neboli Uta no Prince-sama ... víte, kolik takový zajímavých yaoi obrázků můžete na googlu najít jen tím, že do vyhledávače zadáte pouhé jméno jedné z postav xD ... Myslím, že kdybych ho nechala, aby se chvíli koukal, tak by mi počítač omlátil o hlavu xD ...

A proto jsem se rozhodla, že diplomek udělám já xD Pro jednou to nemůžu hodit na Goshiho-sama, takže on bude dělat zase jiné věci xD ... Každopádně, s hledáním obrázku jsou zase měla velkej problém xD (Nebyla bych to já, kdybych žádné neměla xD) ... Nejen, že je většina z těch obrázků yaoi, ale ... to obrovské množství, které můžete najít ... whaaa, někdy opravdu závidím, že některá anime mají neuvěřitelně moc fanartů, zatím co druhá nemají třeba žádná TT3TT ... Ale nakonec jsem našla dva obrázky, které jsem chtěla použít xD ... Ale jeden z nich mi přišel takový, hodně smutný ... a proto jsem vybrala ten druhý, nejen že je takovej veselejší, ale podle mě se pro tuto situaci opravdu hodí a navíc je tam Ichinose opravdu roztomilej o(≧ω≦)o


Doufám, že se bude aspoň trochu líbit xD ... V grafice opravdu nevynikám, ale konečně mám zpátky můj starej dobrej photofiltre, takže se s tím už nemusím dělat v malovaní ... sice, když jsem v něm dělala diplom pro Hoodyho, tak mě to opravdu bavilo, ale ve photofiltru je to takové, mnohem jednoduší a netrvá to ani nijak moc dlouho xD ... Proto se ti snad bude zamlouvat xD ... Já a grafika jsme rození nepřátelé na život a na smrt, takže to není žádné mistrovské dílo ... gomen xD

Myslím, že už jsme tu toho nakecali opravdu dost a urazili všechny a všechno, co se jen dalo x) Proto bych to tu pomalu ukončil, protože Kamaru by to trvalo ještě nějaký ten pátek x) Opravdu moc děkujeme za spřátelní a hlavně za odvahu, přidat se do naší Posádky x)
Vím moc dobře, na co narážíš!! TT3TT ... A taky ... líbí se mi, jak dokážeš všechno shrnout do jedné věty a ukončit tak článek v jednom souvětí xD
Jo, jo ... já to vím taky x) Však si z toho nic nedělej x) ... To je moje umění x)
Boooo, tvoje rady jsou někdy opravdu k ničemu xD
Díky, opravdu si mi teď zvedla náladu x)
Ja vím :3

Ještě jednou se omlouváme za zpoždění a děkujeme!! :3
Opravdu si ceníme toho, že jsou tu pořád lidé, kteří mají odvahu a chuť vstoupit do naší Posádky xD
Arigato o(≧ω≦)o

Baka-chan xD ... a Goshi-sama x)
Znáte to, když se snažíte odstranit všechny chyby, ale ať to čtete klikrát chcete, tak vždycky nějakou najdete a nikdy jich není konec?? ... Je to jak invaze množících se chyb ... dávejte si na to pozor!! xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!