Nové kresby od Evil-usagi a Telemaniak!! :3

Autor: || Zveřejněno: 20.11.14

Nyahaha, Yarodomo!! :3

Protože to tu poslední dobou opravdu nebylo nic jiného než jen naše blbé výkecy, tak jsem se rozhodla konečně taky napsat článek o něčem jiným xD ... Právě teď bych měla psát knížky do čtenářskýho deníku ... ale blog je pro mě důležitější a konečně máme oba dva tak trochu volného času ... tak proč ho nevyužít k něčemu užitečnějšímu než ke škole?? xD Protože ... blog je pro nás mnohem důležitější než škola xD
Tak by to ale být nemělo, víš?? x)
Jo, jo ... já vím xD

Takže jsem se rozhodla, že sem hodíme nějaký zajímavý upload ... xD
Víš vůbec, co to slovo znamená?? x)
Ne, ale určitě je to něco cool xD
... Opravdu ti závidím, že dokážeš slovo, o kterém vůbec nic nevíš, použít správně ve větě ... x)
Che, tomu se říká "být génius" ... xD
Jasně, tak pokračuj, ty génie x)

Protože jsme sem dali už pár naších oblíbených devinů, tak jsem si řekla, že by to třeba chtěla hodit sem i nějakou jejich novou tvorbu :3 Konkrétně se jedná o Evil-usagi, která má opravdu nádherný styl kresby anime postav!! :3 Je opravdu úžasná a pořád přidává nové a nové kresby, o které bychom se tu chtěli s vámi právě teď podělit :3 Samozřejmě ale nemůžeme zapomenout i na naší další oblíbenou umělkyni a tou je Telemaniak *////* ... Obě tyhle autorky mají opravdu úžasnou kresbu!! Doufám, že jste si všichni už byli prohlédnout jejich tvorbu ... a jestli ne, tak by jste tak měli udělat hned teď xD

Jako první bych sem chtěla dát novější obrázky od Evil-usagi :3 Nakreslila nové, opravdu úžasné vzhledy postav z anime FREE!!. Tentokrát s halloweenskou tématikou xD Moc s mi to zalíbilo a prostě jsem si říkala, že se tu s tím musím podělit xD Tuhle autorku mám opravdu moc ráda, protože umí úplně nádherně kreslit ... (pokolikáté jsem to už řekla??) *////*


Kromě "Halloweenského freečka" ... tu ale pro vás mám i pár dalších obrázků :3 Jedná se o jeden opravdu strašně moc cool obrázek Kanekiho z anime Tokyo Ghoul *////* A pak také obrázek z anime Haikyuu!! :3 ... Nakonec ještě pár obrázků z FREE!! ... a jeden úplně strašně moc cool komiks, kterej je zároveň i strašně moc smutnej TT3TT ... Ale strašně se mi líbí jeho kresba, takže vám to sem prostě všechno naházím :3


Tak, to by bylo pár těch novějších obrázků, které jsme tu předtím ještě nedávali :3 ... Ale musíte přiznat ... ty halloweenské kostými jim pěkně seknou */////* ... Nemůžu si pomoct, ale tady se mi nejvíc líbí Rei xD Vypadá tam opravdu cool, navíc se k němu tahle role "Frankieho" hodí xD Ale všechny ty obrázky vypadají opravdu dobře :3
Mě se třeba líbí ten z Tokyo Ghoul x)
Opravdu?? :3
Jo, líbí se mi, jak zkombinovala tu červenou s odstíny šedé :3 Jak říkáš, má opravdu úžasný styl kresby :) Má ho originální, což se v téhle době cenní, protože není moc autorů, co by dokázali být originální x)
Snažíš se narážet na moje "kopírování scének z anime"?? xD
Tak trochu x) ... Měla by jsi taky někdy zkusit nakreslit něco takového x)
To víš, že jo xD ... A pak se mě budeš smát xD
Nebudu, jen ti to objektivně zkritizuju x)
Možná to někdy zkusím ... až se mi bude chtít xD
Dobře x) ... Těším se, až budu moct zase něco zkritizovat ... případně pochválit x)
Chech, nakreslím takovej obrázek, že nebudeš nic jinýho, než chválit a klanit se mi xD

Ale pojďme se posunout dál ... v naších aktualitách dne xD ... Máme tu další obrázky, tentokrát od Telemaniak :3 Líbí se mi také její styl. Narozdíl od Evil-usagi její styl není počítačový, ale ruční práce xD Strašně jí to závidím TT3TT ... Vím, že něco takového opakuju pořád dokola ... ale já si prostě nemůžu pomoct xD Pravděpodobně už jste i zvykli na to, že všechno pořád dokola opakuju, že?? xD

U téhle autorky se mi líbí, že dává na devin nejen hotové výsledky svých prací, ale také průběžné dokumentování postupu její tvorby :3 Můžete tak vlastně vidět, jak na tom pracovala :3 Taky se mi líbí, když nejdřív ukáže obrázek nevybarvený, a pak ho postupně vybravuje */////* Prostě úžasné ... a já vám sem zase dám nějaké cool obrázky, které jsme v minulém článku o této autorce nedávali xD


Strašně moc se mi líbí, jak má udělané ty vlasy u té ženy *////* Jak má vlasy barevné oproti zbytku, který je černobílý :3 Opravdu se mi líbí, jak vybarvuje ... tohle u lidí obdivuju snad ze všeho nejvíc xD Když člověk umí kreslit černobíle tužkou nebo tuží, tak je to jedna věc ... ale jakmile umí člověk kreslit barevně pastelkama, markerama, vodovkama a dalšíma barvama ... postoupí u mě ještě na vyšší level oblíbenosti!! xD ...


Některé z obrázků ještě nejsou dodělané, ale přesto jsem se rozhodla, že Vám je sem dám :3 Je to třeba Touko z anime Tokyo Ghoul, která má vybarvenou pouze hlavu s rukou *////* ... Strašně se mi ten obrázek líbí a nemůžu se dočkat, až ho uvidím celý!! :3 To stejne samozřejmě platí i u ostatních xD ... Ale na Touko se těším ze všeho nejvíc xD ...

Určitě Vám všem doporučuji kouknout se na deviny těchto dvou úžasných autorek ... a pokud chcete i videa, tak se určitě kouknětě na facebook Telemaniak :3 Najdete tam spoustu videií, která se Vám určitě zalíbí :3 Od Evil-usagi bohužel žádná videa nejsou ... nebo jsem na žádná ještě nenarazila xD ...

Ale nedávno jsem přišla na to, že Evil-usagisvůj vlastní obchůdek, kde prodává různé pohlednice, klíčenky, plakáty nebo placky a další věci ze své tvorby :3 ... Opravdu se mi to líbí xD Sice si s nějvětší pravděpodobností nikdy nic takového nekoupím ... ale líbí se mi to xD

Whah, zase jsem toho nějak moc nakecala xD
To děláš vždycky ... už si na to i všichni určitě zvykli x) ...
Když to říkáš xD ... Ale už je nejspíš čas to tu ukončit xD ... Protože bych se zase rozepsala o něčem, co k tomuto článku vůbec nepatří xD ...
No, neviděl bych v tom problém ... ale je pravda, že nemusíme tenhle článek zase tolik ničit x)
Heh, jsem ráda, že se mnou souhlasíš xD

Takže ... Yarodomo!! :3
Pro teď to tu zase končíme xD ... Tentokrát je to takovej kratší informační článeček xD ... Všimla jsem si, že za tenhle měsíc jsme napsali opravdu velmi malej počet článků xD ... Opravdu tu na to kašlem, takže se to budeme snažit nahradit aspoň takovýmahle krátkýma článkama xD ...

Doufám, že vám to nebude vadit ... a i přesto nás budete stále navštěvovat xD ... Arigato!! *////*

Baka-chan xD ... a Goshi-sama x) ... :3
Omlouváme se za chyby ... eh, znáte to ... xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!