Nominace od Yami :3

Autor: || Zveřejněno: 5.11.14

Yo, Yarodomo!! :3

Eh, víme ... že na to teď pěkně kašleme TT3TT ... Je opravdu blbé se pořád dokola vymlouvat ... protože to určitě není to, co chcete slyšet. Určitě taky nechcete slyšet ty řeči jako "My to napravíme!" nebo "Určitě se to brzo zlepší!" ... Protože to jsou jen sliby, které se třeba ani nemusí uskutečnit xD

Jednoduše se Vám omlouváme a doufáme, že nám to odpustíte ... jinak se půjdem oběsit!!
Ne! Já teda nepůjdu x) Je mi jedno, jestli nám neodpustí, nebudu se kvůli nikomu nikde věšet x)
Víš, teď jsi mi tu to docela dost zkazil xD ... A to jsem to měla tak dobře rozehraný xD ...
Jo, herečka ... by z tebe být rozhodně nemohla x) ...
Já vím xD ... Ale každej zkouší něco nového xD
... V tom máš teda pravdu x) ...

Ale proč Vám tu teď píšem článek?? xD Haha, konečně jsme se dokopali k zodpovězení otázek, které nám zadala Yami-chan nominací nás dvou ... xD Možná si to někteří z Vás pamatují, ale někdy ... loni touto dobou se tu objevili řetězáky ... celej mor řetězáků se na nás sesypal xD ... Když jich bylo tolik, tak už to ani nebylo tolik zajímavé xD ... Každopádně, konečně jsme s opravdu velkým zpožděním napsali tento článek ... který nakonec musíme rozdělit do dvou, protože jsme se trochu moc rozepsali xD ... Ale na to jste už zvyklí, ne?? xD ... Poslední dobou se nám stává opravdu hodně často, že nám nevýjdou znaky v článku ... a musíme kvůli tomu články nasázet do obrázků ... a nebo to rozdělit do více článků xD ...

Nejdříve jsme chtěli tento článek hodit do obrázku, abychom tak získali co nejmenší počet znaků ... ale nakonec jsme se rozhodli, že to hodíme do dvou článků ... nebo si to možná ještě rozmyslíme ... a uděláme z toho stejně obrázky ... hah, uvidíme x) Každopádně, máme ještě trochu času přemýšlet, protože se tu určitě ještě o něčem pořádně rozkecáme x)
Yeah, to určitě ... nebyli by jsme to my, kdybychom se o něčem pořádně nerozkecali xD ...
Přesně tak, vždycky se musíme pořádně vykecat předtím, než se zakousneme do hlavního tématu ... x)
... Teď jsem z nějakého důvodu dostala opravdu hodně obrovskej hlad xD ...
Proč se vždycky všechno ... co se týka tebe ... stočí k jídlu?? x) ... To je mi opravdu záhadou x)
To je tajemství ... xD ... Další záhada světa xD

Taky mě napadlo, že bychom se měli konečně zmínit trochu i o Halloweenu xD
Ne, to jsem chtěl nechat až zase na nějaký ten vykecávací článek .. a né to míchat sem xD ... Tohle je totiž něco, co by mělo mít svůj vlastní článek x)
Oh, jasně ... chápu, takže ... se na to konečně vrhnem, ne?? xD
Jop, měli bychom x)

Takže, odpovědi na naše otázky si můžete přečíst v "Celém článku" ... :3
Opravdu se omlouváme, že nám to tak strašně moc dlouho trvalo, než jsem odpověděli na tyhle otázky TT3TT



Nakonec jsme se rozhodli, že to naházíme do obrázků, protože dělat z toho dva články ... by bylo divné a navíc se mi nelíbí, když není všechno hezky pohromadě xD ... Jsem prostě náročnej člověk xD ... Takže se můžete pustit do čtení naších úžasných odpovědí na otázky, které nám položila Yami-chan :3

No, konečně tu máme všechny pěkně vypsané … existuje ještě spousta dalších postav ...ke kterým bychom se mohli přiřadit … xD Když najdete nějakou úchylnou-sadistickou postavu … tak je to z 50ti procent Goshi-sama xD … A když najdete nějakou psycho-ztřeštěnou-jídlo-milujcící postavu … tak to jsem z 50ti procent já xD … Ta zbylá procenta … to jsou ostatní věci, co se týkají naší povahy a vzhledu … xD
Dobře jsi to shrnula x) … Teď nějak nevím, jestli jsme vůbec pochopili podstatu té otázky x) … Ale tak, rozepsali jsme se o blbostech a to děláme opravdu často, proto si myslím … že Vám to určitě nevadí x) … Tuhle první otázku jsme jako jedinou psali nejdéle … a to asi hodinu x) Bylo opravdu hodně těžké vybrat ze všech postav jen tři … takže se omlouváme, že jich tam je víc než jen tři x)


Tohle mi trochu připomíná ten seriál, co jel na Prima COOL … Fear Factor … nebo tak nějak se to jmenovalo x) Jedli tam všelijaké možná hnusy … a pak si taky lezli do klecí a van plných všemožné havěti x) … Furt bych radši umřel, než dělal něco takového x)
Whaa, ten seriál … už jsem opravdu hodně dlouho neviděla xD … Vždycky jsem si říkala, jak to ti lidi můžou vůbec udělat!! Já bych se svému strachu nikdy postavit nechtěla!! TT^TT ...


3, Vas najlepsi zazitok v zivote? c:
Nejlepší?? … Whaa, těch bylo xD … Moje nejlepší zážitky jsou vždycky ty, kdy dostanu nějaké jídlo xD … Protože to je to, co mě v životě činí šťastnou xD Opravdu nevím, jaky by mohl být ten nejlepší … já mám špatnou paměť, takže si toho ani zas tak moc nepamatuju xD … Mám chuť se někoho zeptat, aby mě poradil … ale s tímhle mi asi nikdo nepomůže xD
Já bych ti pomohl x) … Dáme sem jak jsme se poznali x)
Eh?? *////* … Proč??!! xD
Protože pro mě je to nejvtipnější zážitek v mém nudném životě … x) A vsadím se, že pro tebe je to taky jeden z dobrých zážitků, ne?? x)
No, je pravda … že jsem ráda za naše setkání xD … Možná by to mohl být jeden z mých nejlepších zážítků xD …
Tak vidíš .. zabijem tak dvě mouchy jednou ranou x)


Každopádně se chcem ještě jednou omluvit, že to byl takovej dlouhej a nezáživnej příběh … úplně mimo tuto otázku xD Ale doufám, že Vám to i tak nevadí xD … Je to docela těžké, takhle si zavzpomínat na minulost … ale z nějakého důvodu, mám zrovna tento zážitek docela živě v hlavě xD … Takže doufám, že Vám to nevadí … a snad nejste naštvaní a necítíte se ošizení xD
Určitě se tak necítí … přece jen, jsou to naši čtenáři, tak už jsou zvyklí na to, že pokaždé kecáme úplně o něčem jiném x)
To máš pravdu xD



5, Najtrapnejsia prihoda? c:
Nejtrapnější?? … No, je to trapný, takže proč o tom mluvit … a myslím si, že ani moc trapných příhod nemám x)
Ale nekecej, každej má nějaký!! xD
Opravdu?? Tak proč nezačneš ty?? x)
N-no … j-já … nemusím pořád začínat já xD Třeba bys mohl jednou taky projevit trochu zájmu a začít xD
Jasně, jasně .. x) Ale mě opravdu nic nenapadá x)
Hej, říká se, že člověk minimálně jednou v životě zažije ten pocit, kdy má prostě chuť se zahrabat a už nikdy nevylézt xD
Myslím, že je to docela i pravda x) … Teď si tak říkám, že jsem svůj nejtrapnější zážitek měl právě kvůli mé fobii x)
Počkej, vezmu si na to popkorn … můžeš začít :3


Gomen Yarodomo, nakonec se to stočilo opravdu hodně divným směrem xD Opravdu jsem se snažila říct Vám něco vtipného, ale podle Goshiho-sama to nebylo moc vtipný xD … Ale třeba se nad tím zasmějete aspoň Vy xD Ono se to teď blbě říká nebo popisuje, ale celá situace byla vtipná xD … Prostě … "Já jsem barikáda!!" … xD
Už toho nech x) Nebude to vtipnější, když to budeš pořád opakovat x)
Okay, tak já už toho nechám xD



7, posledne anime/ manga co ste videli/citali? :DD
Baka-chan xD
→ Haha, moje poslední anime, co jsem viděla je Yamato Nadeshiko Shichi Henge xD Je to opravdu hodně super anime … je tak trochu romantické, ale zároveň i opravdu hodně viptné anime xD … Myslím si, že se každému bude líbit i přes svou straší grafiku, která podle mě ale není zas tak špatná a k tomuto anime se opravdu hodí xD

Je to anime o čtyřech mladých a pohledných chlapcích, kteří spolu žijí ve velkém sídle - Kyouhei, Ranmaru, Takenaga a Yukinojou, které patří jisté bohaté ženě jménem Nakahara. Jednou jim dá nabídku, že jim odpustí všechen nájem pokud odkáží z její snachy Sunako udělat slušnou a pohlednou mladou dámu. Všichni hned souhlasí a těší se na dny bez nájmu, ale jakmile potkají Sunako, hned se jejich nadšení usadí k ledu a o krásných dnech bez nájmu si můžou nechat jen snívat.

→ A co se týče mangy … tak jako poslední jsou četla jednu yaoi mangu *////* … Jmenuje se Rush! a ani mi nepříjde, že by to byla nějaká … opravdu moc yaoi manga xD Samozřejmě se tam objevují nějaké super-cool scénečky, ale není to zase v tak velkém množství xD Ale je to opravdu úžasná a vtipná manga xD Není zas nějak romantická, to tu opravdu nehledejte … je to prostě vtipná yaoi manga xD

Kanai je kluk, který je dobrý ve všech sportech a proto ho po celé škole všichni nahání, aby se přidal k jejich sportovním klubům. Nakonec se mu podaří uniknout do jedné, na první pohled prázdné místnosti a ztratit se jim tak z dohledu. Rychle se ale dozví, že je to mísnost jednoho z klubů a jeho jediný člen ho hned vyzve na souboj. Kanai tak musí místo před sportovními kluby utíkat před největším rváčem na škole, Shinonomem, kterého porazí jen čirou náhodou. Shinonome se tak stane jeho lokajem a zároveň v něm uvidí i svou dávnou první lásku.

Druhý příběh je o chlapci Tatsuhiko Matsuihara, který se rozhodl změnit se. Poprvé šel za školu a rozhodl se, že si změní svůj celkový vzhled. Zašel pro to do blízkého kadeřnictví, kde řekl, že chce mít vlasy jako jeden známý americký zpěvák. Ale muž, Jin-san, kterého tam potkal se začal nekontrolovaně smát a tak Tatsuhiko utekl pryč. Později ho potkal znovu a zašli se spolu napít k němu domů, tak se do něj Tatsuhiko zamiloval.

Eh, právě jsem Vám vyzradila celý příběhy … TT3TT …
Nevím, jak psát recenze nebo jen tak zkrácené příběhy … prostě, určitě si mangu přečtěte!!
Je opravdu hodně vtipná a myslím si, že se Vám, milovníkům yaoi mang, bude opravdu líbit xD

Goshi-sama x)
→ Takže, poslední anime, co jsem viděl je … to stejné, co viděla Kamaru x) Koukáme se na anime společně, takže … to co viděla ona, to jsem viděl taky já x) Nemůžu říct, že se mi Yamato nějak moc líbilo x) Je to vtipné anime, to jo … kolikrát jsem se zasmál x) … Ale nějak moc mě nechytlo. Já mám radši taková akčnější anime … takže tohle nebyl můj šálek kávy x) Každopádně, pokud máte zájem o to, podívat se na nějaké vtipné anime se straší kresbou, které má i nějaký svůj romantičtější obsah … myslím, že tohle by se Vám mohlo opravdu zalíbit x)

→ A pokud jde o mangu … tak, já mangy moc nečtu x) Jako poslední jsem četl mangu … Monster Soul. Našel jsem ji v počítači Kamaru, a tak jsem se rozhodl, že si ji přečtu x) …
V mém počítači?? xD Ty mi tu prohlížíš moje složky?? xD
Vadí?? x)
Eh, to zrovna ne … jen, nechci mít na svědomí tvoji smrt, až najdeš moje tajné složky s yaoi xD
Vím, že tam takovou složku máš x) … Jmenuje se SECRET!! a určitě do ní nikdy v životě nevlezu x)
Haha xD … To je moje jediná složka, která není pojmenovaná typu "qwertz" nebo "assdfg" … xD Jsem ráda, že si pamatuješ její název xD
To je důvod, proč si to pamatuju x)

Je to manga, která se odehrává ve světě, kde žijí lidí a monstra, přesněji v zemi Elfenland. Zde se nachází jedna skupina monster Black Airs, která je známá nejsilnější skupina mosnter během velké války, která proběhla mezi lidmi a monstry. Tato skupina se skládá ze čtyř členů - monster, kteří se dostávají do různých vtipných a nebezpečných situací. Během jejich putování se také dozvídáme minulost každého z nich.

Podle nás je to opravdu hodně dobrá manga :3 Pokud máte chuť se kouknout na nějakou vtipnou mangu s cool bitvama, tak si tuhle určitě přečtěte x) Má jen dvě volume, takže něco okolo sedmi kapitol x) Máte to za chvíli přečtené a je to moc dobrá manga x)
Joo, strašně moc se mi líbila :3 Dokonce je i přeložená do češtiny skupinou Fukyuu Ryoutou, kde si ji můžete přečíst online xD Byla i ke stažení, ale bohužel je to na megaupload, což už dlouho nefunguje TT3TT


Ale vážně!! x) Nevěřte jí ani slovo ohledně těch jejích "kamošů". Ona je prostě cvok, co vidí kdejaký blbosti x) Nejsou to ani duchové ani přízraky nebo cokoliv jiného … prostě jen blbé výplody její fantazie x)
Jasně, hlavně, že v tom máš takový jasno xD
Já mám … ale tobě by se mělo v hlavě rozsvítit x)
… To zní docela vtipně xD
Není to tak vtipný, jak to zní x)



Whaa!! Už nám tu zbývá jenom ta poslení otázka :3
Bylo jich opravdu hodně ... a mám takový pocit, že jsme se možná i zbytečně moc rozkecali x)
Hej, mě to tak ani nepřijde ... vždycky se nepřiměřeně rozkecáme ... takže už si ani nevšímám xD
Ty jsi teda ignorant ... x) Ještě mě tak napadlo, že tenhle článek je možná zase tak trochu plný fanservisu, nemyslíš?? x)
Eh?? ... Vážně?? Kde?? xD
... Někdy je lepší být blbej x)
Vidíš!! Já to říkám pořád xD ... Chytrý lidi maj zbytečně moc starostí xD
Chtěl bych být tak optimistický jako ty x)
Tě budu učit, jestli chceš xD
Ne, to je dobrý ... zas tak moc po tom netoužím x)
... Jak chceš xD


Tákže :3 Tohle by byl konec odpovídání na otázky xD ... Doufám, že jste to tu s námi zatím přežili xD ... Zajímalo by mě, kolik z Vás si tohle čte xD ... Protože mě by to asi nebavilo xD ... Je to moc dlouhý ... a naívc docela nezáživný xD
Každý má jiný styl x) ... Třeba se to někomu zalíbí x)
Když myslíš xD ...
Stát se může cokoliv ... takže tomu dej volný průběh ... x)
Okay xD

Otázky pro ty, které nominujem:

Od Baka-chan xD
1, Z jakého důvodu myslíte, že se lidé stávají OTAKU?? xD
2, Slavíte nějakým způsobem Halloween?? Jakým způsobem?? A jestli ne, tak proč??
3, Jaká je tvá nejoblíbenější hudební skupina nebo zpěvák?? :3
4, Co by jste chtěli udělat, kdyby jste měli možnost splnit si jeden jediný sen?? x)
5, Máš rád/a sportovní anime?? Které je tvé nejoblíbenější?? Jestli ne, tak proč??
6, Máš nějakou fobii? Jakou a čeho se bojíš nejvíce??
7, Zkoušel/a si někdy někomu něco ze srandy říct a dotyčný to vzal opravdu vážně?? Co si řekl/a a jak to dopadlo??
8, Co si myslíš o psaní článků na blog a … blogovaní celkově??
9, Kolikrát denně dostaneš chuť na sladké?? :3
10, Podíváš se radši na nějaké zajímavé anime a nebo si radši přečteš nějakou zajimavou mangu??

Od Goshiho-sama x)
1, Jaké ovoce je vaše neoblíbenější a proč??
2, Proč jsi se začal/a koukat na anime, mangu nebo doramu (podle toho, co sleduješ)??
3, Co děláš nejčastěji za celý svůj jeden den (od doby, co vstaneš až po dobu, když jdeš spát)?? x)
4, Sportuješ?? Jaký je tvůj nejoblíbenější sport?? x)
5, Kdybys měl/a strávit jeden den kdekoliv, kde by jsi chtěl/a a s kým by jsi chtěl/a, jaké místo a koho by jsi si vybral/a??
6, Jaké je tvé nejoblíbenější anime, manga nebo dorama (podle toho, co sleduješ)??
7, Jak snadné je podle tebe příjit o jeden ze šesti smyslů??
8, Proč mají lidé rádi Vánoce?? Jaký k nim máš vztah ty??
9, Když Vás něco trápí, raději se někomu svěříte (rodině, přátelům …) nebo si to necháte pro sebe??
10, Co tě napadne jako první, když se řekne slovo ŽIVOT?? x)


Takže, protože jsme tenhle článek psali dohromady oba dva, tak jsme oba dva taky vymysleli otázky xD … Vím, že je to takové trochu zvláštní xD … Každopádně, nebudeme nominovat nikoho přímo. Jak už jsme se zmiňovali, tak řetězáky tu u nás byly také loni v Listopadu … tyhle řetězáky se pořád točí dokola a vrací se zpět, a když je toho potom moc, tak už je to spíše otravné, ne zábavné xD

Proto necháme nominaci otevřenou … a můžete si na otázky odpovědět kdo chcete xD … Nemusíte odpovídat na všechny, třeba si můžete nějaké vybrat … udělat jich jen pár nebo žádné xD … Klidně můžete na otázky odpověděť přímo do komentářů :3 … Nebo napsat článek na svůj vlastní blog xD … Jen bychom Vás chtěli poprosit o nějaký odkaz, abychom si pak mohli Vaše odpovědi přečíst :3

Opravdu, záleží na Vás x) … Nikoho do toho nenutíme, takže pokud se na to necítíte, nemusíte odpovídat na žádné z nich … nebo si odpovědět jen tak v duchu x) Prostě … fantazii se meze nekladou x)
Jsme moc rádi, že jste si tenhle celý článek přečetli!! :3

A pro teď se s Vámi zase loučíme xD … Jelikož už je docela pozdě … a nějak na nás začíná padat únava xD …
Proto … Jane, Yarodomo!! xD

Baka-chan xD … A Goshi-sama x) … Úplně vyždímaní z vymýšlení odpovědí na tyhle otázky x)

Omlouváme se Vám za všechny chyby, co tu najdete … ale už se nám to opravdu nechce kontrolovat xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!