||MDS|| & [SmS] FANTASY FREE!! BOYS!!!

Autor: || Zveřejněno: 6.10.14

Yohoho, Yarodomo!! :3

Tak jak jste se dneska měli?? :3 ... Doufám, že jste se celej den (kromě školy xD) neváleli u počítače / televize ... nebo jako já ... u ledničky xD ...
Dávejte si bacha, ona to myslí vážně!! x) Celej den tady ... teda vlastně už víc jak dva tejdny x) ... vysedává před ledničkou x) ... Trochu bych se divil, kdyby v ní vůbec ještě něco bylo ... x)
Hej!! To bylo hnusný!! Samozřejmě, že v ní něco je!! Já ji jen hlídám před takovýma, jako ty ... co se sem nahrnou, a celou ji vybrakujou! ... xD
Jo, jako bych měl někdy v plánu něco takovýho dělat ... x)
Já tě moc dobře znám!! ... xD
Mám pocit, že by se měla spíš než mě ... bát tebe ... x) ... Ale teď pojďme zpět k tématu článku x) ... Jak už jsem se někdy zmiňoval, měly bychom udělat něco s tímhle "neustálým odbočování od tématu" pokaždé, když začínáme psát článek x)
No ... tak abychom začli, ne?? ... xD

Víte, jednou bych chtěla zjistit, kolik existuje na světě ... (nebo spíš na internetu xD) ... AMVček xD ... Toho musí být milióny a milióny ... xD Říkala jsem si, že bych si třeba začala dělat takovej menší seznam a začala počítat, kolik jsem už zkoukla AMV, ASMV, CMV, MMV, GMV a dalších videií s anime a manga tématikou xD Myslím, že by toho bylo opravdu hodně xD ... Jelikož já na youtubku trávím opravdu hodně času ... ale né jenom na AMVčkách xD ... Sleduju také let's playery, což mi někdy zabere opravdu hodně času, abych zkoukla všechna nová videa, která vydali xD ... Whah, o čem to tu vůbec mluvím?? xD

Pokračování ... v "Celém článku" ... xD


Ale teď se vraťme k tomuto článu o AMVčku, které je naprosto kouzelné!! :3 ... A to hlavně pro zástupce fandů sportovních anime ... a shounen ai fanoušků!!! o(≧ω≦)o ... A úplně nejlepší je to dohromady!! xD ... AMV se totiž tentokrát týká známého a ještě pořád i hodně populárního anime FREE! ... o(≧ω≦)o ...

Našla jsem tenhle kawaii gif u beepinky na blogu *////*

Tohle anime má za sebou úspěšné dvě série, které se ujaly vysokých míst žebříčků hlavně u diváků, kteří mají rádi pohled na pěkné kluky ... máčející se ve vodě ... s trochou (eh, opravdu jen "trochou"?? xD) shounen ai prvků!! ... o(≧ω≦)o ... tímhle jsem vlastně shrnula tohle anime xD Myslím, že není nijak moc nutné, Vám tu něco psát o tomhle anime ... nebo jo?? xD

SPOILER Je to anime o přátelství mezi čtyřmi kamarády, kteří jako malí závodili v plavání, ale v každém týmu je někdo, kdo je nejlepší ... a někdo, kdo ho chce překonat. Tito čtyři kamarádi ... nebo spíše tři kamarádi a jeden rival ... tak trochu vyčnívají svými jmény, které jsou spíše holčičí: Haruka, Makoto, Nagisa a Rin (později se objeví i Rei). A protože tu jsou kluci s holčičími jmény, tak proč né i holku s klučičím jménem: Gou. Anime je o jejich přátelství, minulosti a hlavně o snaze Rina překonat Harua. KONEC SPOILERU

Dobře, tímhle jsem Vám pravděpodobně prozradila celý děj ... xD Gomenasai!!! T^T ... Ale já prostě ... neumím psát tak, aby to neprozradilo žádnej spoiler ... T^T ... Jediné, co mě zachraňuje je asi fakt, že už to většina z Vás viděla xD ... A dost o tomhle, a pojďme rovnou na video!! :3

Možná by bylo dobré Vás upozornit na nějaké ty spoilery ... protože tam jsou vystříhané scénky, které by Vám mohli trochu pocuchat Vaše "spoilerovské senzory" ... takže pozor!! xD

Anime: FREE!


A jak už to v naších článcích s AMVčky a podobnými videii bývá, tak musíme napsat i něco o autorovi :3

Autorem tohohle AMV jsou tentokrát dvě studia, skupiny, která tvoří AMVčka ... a tím je Mad Desires Studio, o kterém jsme se tu už jednou docela rozkecali :3 ... Takže zjednodušeně: je to skupina, která vytváří AMVčka (hodně MEP videa) a má opravdu velký počet členů :3

A druhou skupinou AMVčkařů je Simply Mad Studio, které sice nemá tolik členů, jak MDS, ale i tak je autorem spousty úžasný AMVček, na která opravdu stojí se podívat :3 Mají opravdu hodně videií a řekla bych i opravdu vysoké kvality, takže ... pokud zrovna nemáte co dělat, tak by jste je mohli poctít Váší návštěvou :3

Doufáme, že se Vám AMV líbílo ... protože ono je opravdu boží!! o(≧ω≦)o ... a ta písnička se mi taky strašně líbí!! xD
Tobě se líbí každé AMV a písnička, co sem dáváme ... x)
Však ... jinak bychom to sem nedávali, ne?? xD
To je fakt ... x)

So ... omlouváme se za tuhle zmenšenou aktivitu ... ale "málo volna" je smrtící věc a ... ještě nám v tom vůbec nepomáhá škola xD ... Gomen!! o(≧ω≦)o ... A gomen za chyby v článku!! >_<

Baka-chan xD ... A Goshi-sama :) ... Čás na pozdní večer s anime!!! ... o(≧ω≦)o

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!