||MDS|| My Lucky Strike

Autor: || Zveřejněno: 28.10.14

Yo!! Yarodomo!! xD

Myslím, že už tu docela dlouho nebylo žádné AMVčko, že?? xD ... Trochu jsem přemýšlela na jednou věcí ...
... Počkat ... Ty?? Přemýšlela?? x)
Jop!! JÁ. JSEM. PŘEMÝŠLELA. ... Nějakej problém?? xD
Dobře ... pokračuj x)
Díky za předání řeči ... xD

Takže, přemýšlela jsem nad tím, jakým způsobem nejčastěji najdu nějaké anime ... chci říct, aby se člověk podíval na nějaké anime, tak na něj nejdřív musí někde narazit ... ať už v jakékoliv podobě (obrázek, text, video ... xD). No, trvalo mi to dlouho ... ale nakonec jsem si udělala takovej malej seznam :3 ... A přišla jsem na to, že nejčastěji se dozvídáme o nějakém anime právě z AMVček xD (Jako druhý bod na seznamu je naše posádka :3) ...

A tak by mě zajímalo, jak je to u Vás?? xD ... Jakým způsobem se nejčastěji dozvíte o nějakém anime?? (Doufám, že chápete .. o čem to tu celou dobu mluvím xD). Pokud chcete odpovědět, tak dole jsou komentáře!! :3

A já jsem zrovna na jedno takové zajímavé AMV narazila ... a pomocí něj jsem přišla na opravdu vtipně-vypadající anime xD ... Myslím, že tohla AMV hodně z Vás zná ... (slyšela jsem, že prej bylo i na Animefestu xD) ... A protože je to opravdu úžasné AMV, úžasná písnička a opravdu super anime (které jsme zatím ještě neviděli, ale máme to v plánu xD) ... tak jsem se rozhodla se o tohle AMV s Vámi podělit :3 ...

Anime se jmenuje Tamako Market. Je to anime o dívce jménem Kitashirakawa Tamako, která je z rodiny vedoucí Tama-ya obchod s mochi (koláčky z rýžové pasty). A právě z tohoto důvodu toho ví nejvíce právě o mochi. Jednou potká podivného ptáka, který se představí jako Dera a po několika událostech nakonec skončí v rodině Tamako.
To je asi tak ... shrnutí příběhu xD Těším se, až se na tohle anime podívám ... protože ten vtipnej pták mě opravdu zajímá xD ... Každopádně, pojďme pokročit v AMVčku :3

Tohle AMV jsem našla zrovna, když jsem hledala tu písničku, která je v tomto videu. Slyšela jsem ji u kamaráda a strašně se mi zalíbila xD A ani ve snu by mě nenapadlo, že najdu takové super AMVčko xD ... Pravděpodobně to anime nebude taková zábava, jak to vypadá (většinou, když vidíte AMV, tak si říkáte, jaké super anime to musí být ... a pak Vás to kolikrát zklame xD ... I když, ještě se mi nestalo, že by mě nějaké anime zklamalo xD) ...

ANIME: Tamako Market


Já prostě nemůžu ... to AMVčko je strašně vtipný xD ... A tu písničku prostě zbožňuju xD ... Snad se Vám AMV taky líbí xD ... A nebo si ho možná teprve oblíbíte, pokud jste ho ještě neviděli ... Určitě se na něj koukněte :3

Abych řekla něco o autorovi ... je to od Brenda Hikaru, channel se jmenuje Hikarukiu2. Eh, objevuje se i ve studiu Mad Desires Studio, kde se tvoří takováhle AMVčka ... a většinou jsou to MEPka xD (Jedno AMV dělá více lidí) ... AMVčka od tohoto autora jsou opravdu úžasné!! *///* Dělá je opravdu na nejrůznější anime a... strašně se mi líbí, jak to umí pěkně zeditovat ... musí to dát opravdu hodně práce!! *////* ... Chtěla bych umět něco takvého ... ale to bych s tím musela mít hodně trpělivosti ... a tou já příliš neoplývám xD ...

No, to by bylo asi vše xD ... Pokud jste se na AMV ještě pořád nepodívali, tak se určitě koukněte!! *///* ...
Eh, možná Vám přijde spoilerové ... ale tak, když je to takhle sestříhané, tak Vám to zaručeně nedá dohromady celý příběh anime, takže se nemáte čeho bát xD ...

Baka-chan!! *///* ... Pořád se mi líbí ta úžasná písnička!! xD ... A byl tu i Goshi-sama xD

Gomen za chyby ... ale znáte to ... xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!