Evil-usagi

Autor: || Zveřejněno: 3.9.14

Ohayo, Yarodomo!! :3

Sice je škola ... musím vstávat brzo, abych se do školy dostala na sedmou ... ale kdo se stará!! Já ne xD ... A protože se teď trochu nudím, tak jsem se rozhodla, že napíšem s Goshim-sama nějakej zajímavej článek!! *////* ...
Budila jsi mě kvůli takové kravině?? x)
Jop, prostě jsem se už delší dobu chtěla o tohle ... tuhle úžasnou věc podělit s Vámi ... takže prostě musíme ten článek napsat!! *///*
Jasně ... tak do toho, ať to máme rychle za sebou x)
'Kay!! :3

Víte, tak jsem prolézala Deviantart.com ... a narazila jsem na jeden naprosto úžasnej devin!! *////* ... Autorka má přezdívku Evil-usagi a je z Kanady ... a co víc ... má naprosto úžasnou tvorbu!!! *////* ... Kreslí naprosto úžasné obrázky!!! o(≧ω≦)o ... Prostě jsem se musela tady o to s Vámi podělit!! :3 ... Je docela možné, že už jste na tyhle obrázky někde narazili (hlavně na její REE!! tvorbu x) na devinu nebo na tumblr ... ale doufám, že i tak si užijete tento článek, plnej úžasné grafiky jedné naprosto úžasné autorky *////* ... o(≧ω≦)o


↓ Jako první bych sem chtěla dát pár odkazů :3 ↓
... Nejprve odkaz na Devin autorky ... a pak taky na Tumbrl, který určitě spousta z Vás zná a ... možná i někteří z Vás vlastní účet na této cool stránce s cool gify!! o(≧ω≦)o ... Určitě se na tyto odkazy koukněte!! :3 ... A musíte ... proste MUSÍTE navšítvit tuhle úžasnou galérii!! :3 ... Najdete v ní i starší tvorbu a můžete tak porovnat, jak moc se zlepšila :3 A podle mě se zlepšila opravdu hodně!! *////*



↓ Takže, teď by to chtělo nějaké obrázky na ukázku, ne?? xD ↓
... Nějaké pěkné jsem Vám sem vybrala!! o(≧ω≦)o ... Doufám, že se Vám budou líbit stejně jako mě!! :3 ... Na začátek tu mám obrázky, díky kterým jsem tuhle autorku našla!! :3 ... Je to "pirátská verze postav z anime FREE!!" ... a vypadá strašně moc cool *////* ... Evil-usagi-sama má naprosto úžasnej styl, kterým kreslí ... a tyhle obrázky vypadají opravdu cool!! */////* ...


Když poklikáte obrázky, tak Vás to hodí na deviantart, aby jste to viděli pěkně v plné velikosti a kvalitě!! :3 ...

Vypadají úžasně, že jo?! *////* ... Já jsem bylo úplně unešená tím, jak úžasně je to nakreslený!! o(≧ω≦)o ... Prostě, takovýhle talent se jen tak často nevidí (i když, poslední dobou potkávám hodně lidí s takhle úžasným talentem!! :3 ... A hodně z nich jsou i členové naší posádky!! Yarodomo, jste úžasní!! *////*) ... Prostě, naprosto dokonalé!! *////* ... Tahle "pirátská verze" se mi oravdu líbí!! :3 ... Makoto vypadá jako opravdu úžasnej pirát */////* ... A co teprve Rin, Haru a ostatní!! o(≧ω≦)o ... A takovej Badassovej Nagisa!! *////* ... xD
Už zase to přeháníš!! x) ... Aby tě zase nenapadlo mluvit o něčem ... "yaoiistickým"!! ... x)
Dobře, kvůli tobě se budu držet na uzdě xD ... Ale ty obrázky jsou opravdu úžasný!! *////*
No, když bych to měl zhodnotit, tak je to opravdu hezky nakreslené x)
Vidíš!! Taky se ti to líbí!! :3 ...
Kresba ano ... o anime už je jiná řeč ... x)
Hai, hai ... xD

Další tu mám dva takové ... opravdu úžasné obrázky na anime Haikyuu!! *////* ... Jsou to obrázky nakresleny ve stejném stylu jako ty z FREE!! ... a jsou to Kageyama a Hinata!! *////* ... Moje nejoblíbenější postavy z tohoto anime!! :3 A vypadají naprosto úžasně!! o(≧ω≦)o ... Hinata je tam takovej strasně moc cool!!! *////* ... A stejně tak i Kageyama!! *////* ...


Je to úžasně nakreslené, že?!! o(≧ω≦)o ... Vsadím se, že právě teď umíráte, jak je to dokonalé!! *///*
No, všichni nemusí být jako ty ... x)
Hej!! Já prostě umím obdivovat, víš!! xD
Jasně, nikdo to neumí tak, jako ty ... x)
Oh, děkuju!! *///* Nestává se mi moc často, že mě pochválíš xD ...
Ale prosím tě ... já tě chválím skoro pořád x) ... Taky by jsi mě někdy mohla pochválit x)
Tě taky chválím pořád!! xD
... Když to uděláš jen ve své hlavě, tak to slyšet nemůžu ... x)
Ne?? ... A já myslela, že mi dokážeš číst myšlenky xD
Ne, doopravdy ne ... ani neumím číst myšlenky x) ... Kdo si myslíš, že jsem?? x)
Eh, jsi ... super-sadistickej, arogantní a majetnickej úchyl ... xD
Děkuju ... to je opravdu skvělé shrnutí mé osobnosti x)
Já vím, někdy se mi povede říct i něco smysluplného xD

Ale pojďme pokročit v článku!! :3 ... Jako další tu máme obrázky z právě nově vycházejícího anime DRAMAtical Murder *////* ... Je to opravdu úžasné anime ... ale o proti hře ... (která je naprosto boží a každá yaoistka by si ji měla zahrát!! o(≧ω≦)o) ... Oproti této hře je jeho kvalita, co se týče grafiky ... opravdu mizerná xD ... Teda, nechci je urazit ... určitě se tam hodně snaží, ale i tak ... možná, že už pár z Vás narazilo na to období, kdy vyšel třetí díl tohoto anime a na Tumblr se snesl mor "postování nepovedených a vtipných scén z Dmmd" ... xD Některé posty byly opravdu hodně vtipné xD ... Ale né, že by mě to nějak vadilo xD ... Prostě z toho dělaj anime, což je opravdu úžasná věc!! *////* ... A jsem jim za to nesmírně vděčná!! o(≧ω≦)o ...

No, myslím, že stačí moje vykecávání a pojďme na obrázky!! :3 ... Jsou nakresleny trochu jiným stylem, než ty do teď ... ale pořád jsou úžasné!! *////* ... Já mám opravdu ráda ten styl kresby, který je u těch obrázků výše!! o(≧ω≦)o ... Kdokoliv tak kreslí je mým bohem!! :3 ... Ale tyhle obrázky jsou taky úžasné!! :3 ... A ten Noiz *///////////*


NOIZ!!! *////* ... Koukněte na něj, jak je strašně roztomilej o(≧ω≦)o
Nepřeháněj zase x) ... Kolikrát ti to mám říkat x)
Ale no ták, Goshi-sama ... měl by jsi se na tohle anime kouknout jednou se mnou :3
NE!! ... Myslím, že by lidstvo přežilo, kdyby takováhle věc nikdy nevyšla x) ...
To teda ne!! xD ... Všichni by umřeli!! xD ... Hlavně já!!
Jasně, jasně ... chápu tě x) ... Ale i tak, řekl bych, že tady těch yaoi a shounen ai anime je docela dost ... x)
No, třeba yuri a shojo ai anime je víc ... takže si nestěžuj!! xD
... Dobře x) ... Nechám tvoje Dmmd napokoji x)
Chahaha!! xD

No, ale Evil-usagi-sama kreslí i chibíky!! :3 ... Rozhodla jsem se Vám sem dát dva obrázky s chibíky z anime FREE!! a z anime Shingeki no Kyojin :3 ... Myslím, že se Vám určitě zalíbí, protože jsou opravdu hodně roztomilí!! :3 ... Chtěla bych opravdu umět nakreslit aspoň chibíky ... ale já nezvládám ani to xD ... Z těchto chibíků pak udělala i přívěšky na klíče!! */////*



Že jsou strašně roztomilí!! o(≧ω≦)o ... Oni jsou prostě úžasní!! *////* ... Doufám, že se Vám taky líbí xD ... Jean vypadá opravdu krásně a roztomile :3 ... A stejně tak i všechny ostatní postavičky!! :3
Myslím, že to trochu přeháníš i s těma vykřičníkama x)
Oh, opravdu?! ... Gomen TT^TT ... Nechtěla jsem to zas až tak moc přehánět xD
Jasně, tak s tím prostě přestaň a bude klid x)
'Kay!! :3 ... Rozumím, Senchou!!! xD
Děláš to naschvál?? x)
Ne, jenom se tak bavím ... xD

No, doufám, že se Vám obrázky líbili!! :3 ... Goshi-sama se sice chová jako velkej, cool týpek ... ale taky se mu tyhle obrázky líbí :3 ... Jen to tu prostě nepřizná, takže to za něj musím napsat já xD ... I když se chová chladně, cool a já nevím jak ještě ... tak je to opravdu citlivej člověk xD ... Whah, vidím ten jeho pohled ... brzo mě pošle za zombíkama a já budu hrát v podzemí karty se žížalama ... xD No, doufám, že to se nestane, dokud mi nebude tak ... stodvacet xD ...

Ještě jednou Vám tu připomenu tento odkaz, kterým se dostanete přímo do úžasné galerie Evil-Usagi-sama!! :3 Takže to tam běžte navšívit a třeba i něco okomentujte. Určitě jí to hodně potěší!! :3 ... I když je z Kanady, takže na ni budete muset anglicky xD ... Ale i obyčejne "You're awesome!! *////*" ... je taky dobré a člověka potěší xD

Jinak jsem se dozvěděla, že je tak úžasná a dělá i různé přívěšky, pohledice, složky a podobné věci se s svými obrázky!! *////* ... Bohužel nemám žádnej obrázek, ale když se podívate na jejím devinu na rubriku "Journals", tak tam najdete i nějaké fotky přívěšků z FREE!! nebo Natsumeho z anime Natsume Yuujinchou!! :3 ... A tady na Tumblr najdete více těchto přívěšků a dalších věcí z různých anime!! *////* ... Škoda jen, že si je nemůžu objednat ... kdyby to bylo v česku ... tak bych po tom i skočila po hlavě xD

A nakonec ... ještě nějakej výběr obrázků, které nám padly do oka xD ... Takže si je pořádně užijte!! :3




Takže, doufám, že jste si užili super prohlídku těchto úžasných obrázků!! *////* ... Budu Vám to opakovat pořád dokola, ale určitě navštivte galerii Evil-usagi-sama ... protože je prostě úžasná!! */////*

Tak, a teď ... už budem končit .... musím valit na autobus a do školy xD ... Takže si užíjte tyto skvělé obrázky!! *////* ... A hodně štěstí ve škole v práci!! :3 ... Ganbatte!!! *////*

Baka-chan xD ... A Goshi-sama!! :3 ... (Miluju vykřičníky!! xD) ...

Gomen za chyby ... teda ... má vůbec cenu se tu omlouvat, když je děláme pořád?? xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!