Jsme optimisté, ale vždy s sebou máme pláště do deště!! :3

Autor: || Zveřejněno: 4.8.14

- Sir August Wilson
Yooo, Yarodomo!!! :3

Dostala jsem chuť napsat nějakej článek ... o blbostech ... takže tady je ... jeden z naších vykecávacích článků!! xD
Krásnej úvod x) ... Teď to zní, jako kdybychom jindy mluvili chytře x)
Samozřejmě, že jo ... nemluvíme jako blbci ... pořád xD




↓ Eh ... víte, potřebuju si postěžovat!! ... Představte si, že už jsme za půlkou prázdnin!! TT^TT ↓
... Já, nikdy by mě nenapadlo, že to uteče tak rychle!! T3T
No, je pravda, že letos to utíká docela rychle ... x)
Přesně!! ... Já, já jsem toho za ten měsíc ani moc nestihla!! xD Chtěla jsem stihnout hodně věcí, přečíst hodně mang, zkouknout hodně anime ... ale moje čísla jsou daleko nižší než jsem předpokládala, že v tuhle dobu budou!! T3T
Víš ... teď na konci ... jsi mi připadala jako inteligentní osoba ... x) ... Asi se mi jen něco zdálo x)
Jop, to bude tvoje představivost xD ... Ale vážně ... nezkoukli jsme víc jak dvacet anime ... víš o tom?!! T3T
Já si myslím, že i to je docela dost x) ... Na to, že ve většině případech to byly anime s více seriemi x)
No ... dobře, víš ... jako vzorný středoškolák ... jsem se rozhodla, že přečtu nějaké ... knížky do povinné četby ... no, zvádla jsem zatím jen ubohých patnáct knížek!! T3T ...
Chaa, to je teda chabý ... x)
Ja vím T3T ... Je jich o polovinu míň, než jsem předpokládala!! xD Ale ... když ony jsou ty dny tak strašně moc krátký!! xD
Já si spíš myslím, že vytváříš moc velká čísla ... přece jen ... kdo by zvládnul přečíst 60 knížek za dva měsíce?? (To je jen příklad z tvého seznamu "Co chci stihnout za prázdniny" x) ...
Ale no ták ... já si myslím, že by to zvládlo hodně lidí xD
No ... možná, kdyby časový úsek byl deset let ... x) Pak by se to možná podařilo docela dost lidem x)
Vidíš ... já jen potřebuju mít tu povinnou četbu z krku ... tak jsem si řekla, že to všechno přečtu přes prázdniny ... a pak se na to během školy můžu vykašlat a v klidu si spinkat v lavici v hodinách :3
Jasně ... uděláš cokoliv pro jídlo a trochu spánku, co?? x)
Přesně tak!! :3


↓ Myslím, že začínáme trochu blbnout xD ↓
... Poslední dobou přídáváme málo článků ... teda, je to víc, než jsme přidávali posledních pár měsíců v minulém školním roce ... ale i tak ... podle mě je to přád docela málo xD V minulém kalendářním roce jsme tu touhle dobou měli mnohem více článků ... xD Eh, Yarodomo ... doufám, že Vám to nevadí ... stejně jako tohle oslovení ... je to sice takové ... docela ... né-moc-společenské oslovení ... ale mě to strašně líbí!! xD

↓ Oh, a aby jsme taky trošku navázali téma na ten nadpis :3 ↓
Myslím, že jste si možná všimli, že pár nadpisů naších vykecávacích článků ... tvoří jakési divné a občas na nás moc logické hlášky xD ... Víte, poslední dobou jsem se nějak začetla do citátů slavných osobností ... nebo jakýchkoli jiných osobností xD ... Nejradši mám citáty od Wericha ... ale jsou i další, které se mi líbí :3 ... Ale zpět k tomu "děšti" ... xD

Původně tenhle citát zní "Jsem optimista, ale vždy mám sebou plášť do deště." ... a je od chlápka jménem Sir August Wilson. Eh, upravili jsme to, protože tu jsme přece dva, ne?? xD ...
Jo, přesně to je ten důvod x) ... Každopádně, dali jsme ho sem proto, protože zrovna teď je tu bouřka ... jakou nechcete x) ...
Jo!! Strašně velká bouřka!! T^T
Trvá už od rána ... no, ale taky tu prší a je bouřka ... tak dva týdny s drobnými, kraťoučkými přestávkami x) Ale jsou tu i výjimky ... a veliká vedra x) Člověk si nevybere x)
Jo, třeba včera, když to vypadalo, že bude hezky (nebude pršet a ani svítit slunko, jen foukat příjemnej větříček :3) ... jsem se rozhodla posekačkovat naši zahradu ... velkou, jak fotbalovej stadion xD ... No, jak napotvoru zrovna v tu dobu pařilo slunko jako nikdy!! xD

Ale zrovna teď je tu ta obrovská bouřka ... ty rány jsou tak blízko, že bychom si na ně možná mohli šáhnout x) ... A blesky taky blikaj jak střelený x) ... To tu vypadá, jak v nějakém fotoateliéru x)
Ale je to vážně děsivá bouřka. Speciálně tahle, která trvá celej den ... a ty ohromný rány jsou slyšet taky celej den!! T^T ... Nechápu, co maj tam nahoře za problém!! Já chci své krásné počasí na prázdniny!! T3T ... Jak si mám v tomhle užít tyhle rychle-utíkají prázdniny?!! xD
Stejně bys je strávila na počítači, jídlem a nebo spaním ... takže nechápu, co řešíš x)
Whah, když je bouřka, tak nemůžu zapnout počítač ... když nemůžu zapnout počítač, tak si nemůžu stáhnout anime nebo mangu ... když si nemůžu stáhnout anime a nebo mangu, tak se nemůžem koukat na anime ani na mangu!! T3T ...
Jasně, ale ... máš teď možnost dohnat to, co jsi nestihla přečíst x)
Nemůžu se soustředit na čtení, když mi tu v jednom kuse bouchá nějaká blbá bouřka!! xD ... Je to jako kdyby mi říkala: "Hej, já jsem tady!! Kašli na knížky a koukej na mý blesky!!" ... xD
Jasně ... dokážu si představit, jak zrovna tohle bouřka říká ... x) Musíš uznat, ale že to vypadá krásně ... ty blesky x)
Ale jo, vypadá to pěkně :3 Vždycky se mi líbilo, jak bliká, jako kdyby někdo otevíral-zavíral ledničku furt dokola xD
Proč všechno přirovnáváš k ledničce?? x)
Oh, mám říct mikrovlnku?? ... Nebo troubu?? xD
Eh ... víš co ... jop, necháme to u ledničky!! x)
Tak vidíš xD ... Ale ta bouřka mě začíná pomalu děsit ... xD
Zvláštní, že tě začíná děsit až teď ... po celém dnu, proseděném se zmrzlinou a dalším jidlem u okna a pozorováním blesků ... x)
Já se bouřek nebojím ... jen ... když to pořád dělá takový rany ... tak je to docela děsivý xD
Jasně x)


↓ Ah-ha, teď mě tak napadlo ... ↓
... zajímalo by mě, kolik z Vás, co zrovna čtou tenhle článek ... sleduje, jestli se něco mění v "horním boxu" ... xD Měníme to tam docela často, ale většinou jsou to jen takové malé věci, jako odkazy ...
Eh, řekl bych, že odkazy nejsou "malé věci", podle mě to jsou docela "velké věci" x)
No, dobře xD ... Každopádně ... jen jsem si tak říkala, jestli tam někdy kouknete a nebo sjíždíte až na články xD ...
Jop, jsme jen zvědaví ... toť vše x)
Někdy tam totiž píšeme nějaké oznamy (což se stává hodně málo, ale někdy přece xD) ... a tak jen chceme vědět, jestli si tam toho všimnete nebo ne xD Protože kdyby jsme tam dali třeba něco, co je opravdu důležité, tak jestli by jste si toho všimli xD
Myslím, že to čím dál víc zamotáváš x) ... Prostě se jen ptáme x)

↓ Ho, a taky jsem si vzpoměla ještě na něco xD ANKETÁ!!! *////* ↓
... Možná, že si na to pamatujete ... ale, kdysi jsme tu dávali článek spolu s anketou, koho z nás dvou máte radši xD ... Víte, hlasovalo Vás tam ... celkem dost xD ... Něco okolo dvaceti lidí xD ... (Nesmíte tam počítat můj a Goshiho-sama hlas xD ... Che, nesuďte nás, přece si můžem taky zahlasovat, ne?? xD)
... Heh, to je pravda ... teď jsem si tak říkal, jak to dopadlo x) ... No, myslím, že to dopadlo ... opravdu dobře x)
Dobře?!! V čem přesně to "dopadlo dobře"?!! ... Nechápu, jak jsi to udělal!! Není možný, aby jsi dostal víc hlasů než já!! xD
Proč ne?! Každej nemá rád pochybný cvoky s pochybnou osobností a zvrácenými myšlenkami o jídle, jako ty!! x)
Oh, jistě ... takže tu jsou lidi, co mají rádi arogantní, majetnické a sadistické parchanty!! xD
... Je vidět, že na sebe každý máme svůj vlastní názor x)
Jop, přesně tak!! xD


Každopádně ... tohle neznamená, že by jste měli přestat hlasovat!! Jěště pořád můžete hlasovat :3 ... Pokud chcete, tak mi můžete dát nějakej ten hlásek :3 Byla bych Vám nesmírně vděčná!! *///*
Hej!! Nepodlézej!! To pak není fér!! x)
Stejně vyhráváš o tolik jen proto, že jsi si dal hlas!! xD ...
Dobře, ty jsi si taky dala hlas ... takže si nemáš na co stěžovat!! x) ...
(Poznámka blogu: Dali si hlasy navzájem!! Mají prostě moc velkou hrdost, aby si to navzájem přiznali ... ^3^)

No, ale pořád je tu jeden člověk, co tě má radši než mě ... xD Myslím, že ti budu muset pogratulovat xD
Berme teď trochu jinou odpověď ... většina z Vás hlasovala pro možnost "oba dva" ... hej, jak přesně si myslíte, že nám tahle odpověď pomůže?!! x)
... Možná jsme ji tam v první řadě neměli dávat xD
Ale i tak x) ... Myslím, že nás mají radši dohoromady ... než každého zvlášť x)
To víš, že jo ... my dva zvlášť ... to je jak ... lednička bez jídla ... vajíčko bez žloutku ... chleba bez salámu ... jídlo beze mě ...
Mohla bys toho nechat s tím "přirovnáním podle Kamaru" ... ?? x)
Gomen xD ... Ale ... máme tu i nějaké ... hatery xD ... Myslela jsem si, že jich tu bude spousta ... ale nakonec na tu anketu narazilo asi málo lidí xD ... Což je dobře!! Házelo by to na náš blog moc špatné světlo!! xD

Takže ... můžete pokračovat v této anketě ... třeba v tomto článku ... jestli chcete ... dame ji sem dolů ... pod článek ... nad komentáře ... tam ji najdete ... a ani si to nemusíte číst ... prostě klikněte s čistým srdcem a duší na druhou možnost ... (o `▽´ )o
Jsi zlej!! ... Mně jsi říkal, ať nepodlézám ... ale sám se je snažíš obelstít!! xD
Každej má svůj způsob ... jak vyhrát x)


↓ OPRAVDU VÁM VŠEM MOC DĚKUJU!! o(≧ω≦)o ↓
Tenhle článek začíná být opravdu hodně dlouhej xD ... Myslím, že už bychom ho mohli pomalu začít ... ukončovat xD ... Oh, a když jsme tu měli tu debatu o "horním boxu" ... tak bych chtěla strašně moc poděkovat všem, kteří pro mě zahlasovali v soutěží, na kterou je tam nahoře dán odkaz!! :3 Opravdu jsem ráda!! Kvůli Vám, Yarodmo, jsem se dostala až do čtvrtého kola!! Takže doufám ... že se dostanu i do dalších kol!! :3 ... Jsem Vám opravdu nesmírně vděčná!! ARIGATO!!! :3 ... Je to moje první soutěž ... a nikdy by mě nenapadlo, že bych tam tak dlouho vydržela xD ...
OPRAVDU VÁM VŠEM MOC DĚKUJU!! *///*

↓ Eh, trochu divná rozmluva ... o párování ... nás dvou ... našemi kamarády ... O_o ... ↓
Hehe, taky jsme se od jednoho našeho člena posádky ... (nebudu to skrývat, byla to Shizu-chan!! x) Dozvěděli ... že prej děláme naším "fanouškům" ... "fanservis" ... x) ... A u tohohle jsou hned dvě věci, které nás překvapily x) ...
My ... máme ... fanoušky?!! ... Opravdu?? x) Je to pravda?? Bylo by to vážně dobrý, kdyby byla!! :3 ...
A tou druhou je ... fanservis?? ... My?? xD ... Kdy? Kde?? Jak??? ... xD
Je pravda, že to není jen Shizu-chan, která nám to napsala bezobalu do komentáře ... máme i spoustu e-mailů na tohle téma x) ... Ale vážně .... fanservis?? x)
Opravdu to tak hodně vypadá?? xD Chci říct ... už jsme tu sice měli tu debatu o "manželství" ... ale ... nidky by mě nenapadlo ... že by to tak až tolik vypadalo ... xD Myslela jsem si, že si děláte srandu ... že Vám to tak JEN připadá ze srandy ... ale ... jestli v těch naších článcích ... to tak opravdu vypadá ...
Nechci vědět, co si o nás myslíte ... x)
Víte ... máme kamarády ... kteří jsou na tom s psychikou ... podobně jako my ... teda, jsou na tom trochu lépe, ale né o moc xD ... eh, řekněme ... že maj docela úchylku v tom ... nás dva dávat dohromady ... párovat, by se dalo říct xD
Yeah ... jsme zvyklej, že ať se koukneš na jakékoliv anime, tak začneš všechny párovat ... dokonce přežívám i fakt, že MĚ někdy páruješ s anime postavama ... a nikdy by mě nenapadlo ... že někdo bude párovat nás dva x)
Mě taky ne xD ... No, jen jsme tak přemýšleli ... jestli se vyskytuje nějaká ... taková osoba i mezi Váma, kterou to někdy napadlo ... nebo kterou to dokonce napadá i pravidelně ... když čte naše články xD
Haaa, naše řeč se stočila zase k něčemu hodně divnýmu ... x)
To víš ... stačí, když sem píšem všechno, co nás napadne ... a dostaneme k opravdu hodně zajímavým věcem xD
Teď když o tom přemýšlím ... jak je to vůbec napadlo x) ... My dva se nemůžeme vystát ... pořád si nadáváme, hádáme se ... v ničem spolu nesouhlasíme ... eh, myslím, že jsme v nějakých divných kruzích x)
No ... ale zase na druhou stranu ... musíme u toho vypadat opravdu směšně ... xD Když se hádáme nebo pereme ... to je takový ... víš, já - normální výška ... a ty - super-vysokej ... xD A protože se tak často hádáme, tak se povětšinu času spolu xD
Nejsi "normální výška" ... jsi "super-malé vydání" ... x)
Oh, tak to ti pěkně děkuji xD
Hahaha, to je docela dobrý ... když někde uvídíte trpaslíka, co se hádá s obrem ... tak jsme to na 80% my x)
Kdo je u tebe trpaslík?!!!

Ale ... tak ... ať si vymýšlí, co chtějí xD ... Třeba ... je to jednou přestane bavit ... xD
A nebo nás jednou donutí spolu začít chodit ... jsou nevyzpytatelní ... stejně jako naše SBčka x)
Stát se může cokoliv ... ale nechtěla bych s tebou chodit ... bolelo by mě za krkem ... xD
Mě by zase bolely záda ... x) ... Možná bychom mohli někdy dát dohromady seznam pro a proti x)
Hej, by mě zajímalo ... co všechno by na něm bylo ... zkusíme to někdy xD


Ale vážně ... jak jsme se dostali k tomu to tématu?? Myslím, že je na času to tu ukončit x)
Doufám, že jste si užili jeden z naších dalších, vykecávacích článků ... snad Vám to nezkazilo ... Váš krásný obrázek o nás xD

Baka-chan xD ... a Goshi-sama x) ...

Omlouváme se za chyby ... je jich tu hodně ... xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!