Ghost Hunters

Autor: || Zveřejněno: 18.7.14

... Aneb Baka Kamaru a Goshida Rikyu v akci proti tajemným záhadám městských ulic :3

Whaaa, Yarodomo!!! *//////*

Předem Vás chceme upozornit, že tenhle článek bude plný naších přehnaných reakcí (především přehnaných reakcí Kamaru x) ... (o `▽´ )o
Hej!! ... Rikyu, ty bastarde!!! xD
... O_o ... ty umíš používat i taková slova?? xD ... No, nikdy by mě nenapadlo ... že ke mě budeš tak drzá!!
Ah ... no ... eh ... p-promiň ... jen jsem se nechala unést okamžikem ... víš ... to se stává ...
Haaa ... určitě?!! ... (o `▽´ )o
Jooo ... víš ... jen tak mimochodem ... strašně se mi líbí ten tvůj novej smajlík ... co ho používáš :3
Che, dobře ... pro teď ti to odpustím x)

Ale vážně ... možná, že Vám tenhle článek přijde opravdu hodně přehnaný ... je tu z důvodu, že potřebujeme pořádně poděkovat za překvapení, které jsme dostali od Yuri-chan a Anne-chan :3 ... Takže ... pokud Vám někomu naše děkování už leze na nervy ... tak můžete tenhle článek klidně přeskočit ... a jít si ...

... rovnou přečíst tuhle naprosto super povídku, kterou jsme dostali od Yuri-chan s Anne-chan!!! :3 ...
!!! VŠICHNI!!! POVINNĚ !!! ... (o `▽´ )o

A teď už pomalu přejdeme k článku a hlavnímu tématu!! :3 ... Ale až v "Celém článku" ... o(≧ω≦)o



Tenhle nápis jsem si vypůjčila na blogu Anne-chan!! :3
Doufám, že nevadí ... kdyby jo, tak já to hned odělám!! o(≧ω≦)o

Haha xD ... Dostali jsme svolení od Yuri-chan, které tato povídka náleží, že o tom můžeme napsat článeček :3 ... Takže tady je ... xD Bude asi hodně děkovací a podobně ... Vím, že Vás na to upozorňujeme celou dobu ... ale ono tomu tak fakt bude ... takže Vás chceme varovat ještě jednou xD ... Jestli Vám to přijde přehnané a otravné ... tak ... to klidně ani nemusíte číst xD ...

↓ Každopádně, pojďme na to!! :3 ↓
Ghost Hunters je název povídky, kterou jsme dostali jako překvapení od Yuri-chan :3 ... Celý příběh, který Yuri-chan píše doprovází malé ilustrace (kresbičky), které jsou od Anne-chan!! :3 ...
Povídka je ... o nás!! o(≧ω≦)o ... Jsme tam v hlavní roli ...
"... Jako dva mladí detektivové, kteří si musí poradit se tajemnými záhadami městských ulic, které se z čista jasna objeví a stejně tak mizí z rozmaru dvou znuděných dívek ... "

Hehe!! :3 Je to opravdu super povídka!! :3 ... Na světě je už první díl, který je opravdu úžasný ... o(≧ω≦)o
Ale to, o čem se hlavně potřebujeme zmínit ... hlavní postavy ... jsou úplně jako my!!! o(≧ω≦)o

Víte, nikdy by mě nenapadlo ... že podle našeho popisu v těchto dvou článcích (které asi využily xD) ... a naších vykecávacích a ostatních článků ... nás dokážou takhle suprově vystihnout!! xD

Takže jsme přišli na něco opravdu důležitého!! ... Yuri-chan a Anne-chan ... jsou stalkeři!! xD ... Vážně!! Neni možný, aby nás někdo dokázal takhle přesně popsat!! ... Ony nás buď moc dobře znají ... a nebo nás prostě stalkrují!! xD ... Eh, není to tak, že bychom Vás chtěli urazit ... my jen ... víte, je to opravdu hodně divný ... xD
Jo, to je ... úplně přesně jsi popsala, jak děsně protivná je Kamaru po ránu ... a jakej je to trpaslík x)
Hej!! ... Já nejsem trpaslík!!!
Taky ... jsi opravdu vystihla rutinu, která je u náš každé ráno x) ...
... No, je pravda, že na mě skoro každé ráno liješ vodu, abych se probudila ... ale občas se taky probudím dřív než ty, víš!! xD
Opravdu?? ... Až se tak stane ... tak si ten den zapíšu do kalendáře jako významný x)


A ... nejen náš popis a charakteristiku, kterou napsala Yuri-chan ... ale také malé kresbičky, které nakreslila Anne-chan!! xD ... Jsou nám opravdu hodně podobné xD ...
Eh ... já nemám tak dlouhý vlasy ... x)
Nestěžuj si!!! xD ... Podle mě se ti ten obrázek víc než podobá ... jako by ti z oka vypadl ... xD
Nebuď drzá!! ... No ... nikdy jsem si nemyslel ... že vypadám tak zlověstně ... x)
Věř mi, vypadáš tak pokaždé, když tě vidím ... xD
... Tebe zase dobře vystihli s tím slintáním, když spíš ... x)
... Hooo, to by mě taky zajímalo jak přišli na to, že slintám, když spím ... xD
Ale nemusíš se bát ... vypadáš přitom docela roztomile ... teda ... celkově, když spíš ... tak vypadáš roztomile ... ne jak když jsi vzhůru ... to vypadáš, jako kdyby jsi každého chtěla zavraždit, protože ti snědl tvoje jidlo ... nebo ukradl tvůj oblíbený polštář x) ...
He?? ... Roztomile?? ... Já?? ... Já vypadám roztomile pořád!! xD
Jasně ... tomu se říká "sebedůvěra na špatném místě" ... x)

Ale ... není to tak, že bychom tu chtěli pomluvit celou práci, kterou tak pilně udělaly Yuri-chan a Anne-chan!! :3 To rozhodně ne!! :3 Právě naopak ... chceme je tu pochválit, jak skvěle se jim podařilo nás vystihnout :3
Opravdu hodně nás to překvapilo ... protože to dokázali ... a to nás ani neznají nějak moc dlouho!! x) ... To je ještě víc překvapující!! x)


↓ Opravdu Vám dvěma strašně moc děkujume!! :3 ... ↓
Yuri-chan psala, že ji to napadlo hned po tom, co si přečetla jeden z naších článků ... přesněji řečeno článek o Japonských městských legendách ... který se asi hodně podepsal ... na hodně lidech x) ... Hlavně na Kamaru x)
Hej!! ... Jak se na mě podepsal, he?? xD
No ... každých pět minut chodíš kontrolovat koupelnu, stav toaleťáku ... a od té doby jsem tě neviděl vstoupit do koupelny od paté hodiny večer ... do osmé hodiny ranní ... x) ... Myslím, že se to na tobě podepsalo opravdu hodně x)
Ha-a ... každý kontroluje, jestli nedochází papír ... xD
Určitě né padesátkrát za den ... x) A určitě si myslím, že se nemáš čeho bát x) ... Kdyby jsi čirou náhodou potkala Aka Manto ... což je nemožné už jen kvůli tomu, že je na veřejných záchodech ... a zeptal by se tě: "Jakou chceš barvu papíru?" ... tak by jsi mu určitě odpověděla něco jako: "Chlape, kašli na papír a naval mi nějaký řízky!!" ... x)
Hahahahah xD ... To zní jako já ... hahahha xD
Si piš, že jo x) ... Určitě bys mu to řekla ... x)

Ale ohledně těch legend ... nikdy by nás nenapadlo ...
Eh, podle tohoto (a jiných) článku ... by nás nenapadlo hodně věcí ... všimla sis?? x)
... eh ... ha ... HA!! Máš pravdu!! xD ... Používáme to opravdu hodně často xD ... No, ale zpět k věci xD
... že by nějaký náš ... bezvýznamný článek ... dokázal aspoň minimálně pomoct ke vzniku nějaké opravdu úžasné povídky!! o(≧ω≦)o
No, zas tak moc bezvýznamnej nebyl ... x) Přece jen se to pár lidem zalíbilo a čekají na další část x)
Heh, měli bychom ji někdy udělat xD
To teda měli x) ...


Whaaa, napsali jsme takový ... dlouhý a zbytečný článek o ničem ... ale chtěli jsme se Vám pochlubit s touto úplně-strašně-moc-úžasnou-skvělou-dokonalou povídkou!!! o(≧ω≦)o
Opravdu byl tenhle článek o ničem ... ale jen jsme Vám dvěma chtěli poděkovat, že si s tím děláte takovou práci ... a vím, že to asi byl především nápad Yuri-chan ... už se nám o tom zmiňovala předtím ... sice né přímo, ale naznačila to ... takže bychom chtěli poděkovat tobě za to, že jsi dostala takovej skvělej nápad!! :3 ... A ještě Víc nás to potěšilo, že k tomu dopomohl i náš článek :) ...
Nyah, Goshi-sama ... o(≧ω≦)o ... ses nám nějak rozmluvil ... xD
Víš, opravdu mě potěšilo, když o nás začal někdo psát povídku a já jsem tam takovej ... bad-assovej týpek ... a ty trpaslík ... x)
... Já nejsem trpaslík!! ... A ty by jsi spíš měl být něco jako "super-úchylnej-sadistickej-arogantní vědec" ... xD
To ty jsi spíš šílená ... x)
Já neřekla, že jsi šilenej ... ale to, že jsem šílená ti určitě nevyvracím ... xD

Každopádně!! o(≧ω≦)o
Oběma Vám strašně moc děkujeme za všechno, co jste pro nás udělaly ... a co ještě pořád děláte!! o(≧ω≦)o Taky bychom Vám chtěli říct, že Vám držíme palce a těšíme se na další díl!! o(≧ω≦)o

Když o tom tak přemýšlím, tak jste se obě dvě bály, že Vám něco uděláme ... třeba, že Vás pověsíme na šibenici nebo tak něco xD ...
Hej, zrovna jsem jel dom ... když jsem uviděl takovej velikej kopec ... kterej volal po mé pozornosti ...
Ale já říkala, že se nemusíte bát xD ... Protože to bylo opravdu super- ... !!! Na co kruci máš ty klíče od sklepa?!!!
Eh?? ... No, jen mě tak napadlo ... víš ... jdu do sklepa pro ... okurky .... ? x)
Okurky??!!! ... Ah ... tak to pak ... jo ...
Dobře, tak já-
POČKAT!! ... Odkdy ty bys šel dobrovolně do sklepa pro okurky!!!?? Od kdy??!!! ... Mluvil si o kopci ... chceš tam snad postavit tu šibenici ze sklepa!!??
Heee? ... ne, jak tě to mohlo napadnout ... (o `▽´ )o
... Jak?? ... Protože tě znám!! Já jsem říkala, že je nebudeme vešet ... dej mi ty klíče!! xD
Whaaa ... s tebou není žádná sranda ... x)
Jasně, se mnou žádná není ... ale s chlápkem, co chodí s šibenicí ... jo, s tím to musí být k popukání xD
Hahahaha x) ... Tak tohle bylo vážně vtipný x)


Ale vážně xD ... Rozhodně nemáme v plánu Vám za to nějak ... ubližovat (i když je to specialita Goshiho-sama xD) ... nebudeme Vás věšet ani něco podobného xD ... Opravdu se nám to líbí, je to krásný překvapení!! :3

Nechceme to tu už zbytečně prodlužovat ... takže chceme ještě jednou poděkovat, za takové skvělé překvapení ... o(≧ω≦)o
A Vy ostatní, co tohle čtete!! ... Nemyslete si, že Vás se to netýká!! ... Běžte se hned podívat na blog Yuri-chan a přečíst si tuhle úžasnou povídku!! :3 ... A taky další, které napsala ... jsou vážně super!! :3

Baka-chan xD a Goshi-sama :) ... úplně strašně moc vděční!! :3

Gomen za chyby ... pořád pracujeme na jejich odstranení ze všech našich článků xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!