Pikachu-manie!!!! :3 ... Pika~O(≧ω≦)O

Autor: || Zveřejněno: 16.1.14

Konbanwa, Minna-san O(≧ω≦)O
... (našla jsem tohole smajlíka a prostě se mi strašně moc líbí xD)

Ale to neřešme xD
Normálně, jsem teď najednou dostala super-ultra-silnou pokemon-manii ... musela jsem se nutně kouknout na Reda a Greena :3 A pak mě napadlo, proč se nekouknout i na pikachu ... :3
Prostě jsem do vyhledávače na googlu zadala "Pikachu zerochan" ... a vyjelo mi tam naprostá armáda Pikachu!! xD
(Kdyby někdo nevěděl, tak Zerochan.net je hodně dobrá stránka, co se týče fanartů na anime!! :3)

Ano, určitě to byla Redova osobní armáda Pikachu!! ... O(≧ω≦)O
Souhlasím ... ten záchvat roztomilosti ... a žluté ... jsem prostě neunes ... x)
Heh, taky jsem na to čuměla xD


Musím Vám sem nějaké dát!! :3 Ony jsou prostě všechny strašně moc kawaii!! O(≧ω≦)O
Hey, zase to moc nepřeháněj ... -_-" ... x)
Jasně,jen jich dám pár do "Celýho článku" ... :3
Dobře ... hlavně né víc, jak deset x)
Okay xD ...

A jak jste slyšeli (teda četli xD), tak Vám nějaké obrázky hodíme do "Celého článku" ... kdyby se Vám třeba náhodou líbily xD







Nyaaa O(≧ω≦)O ... pokud chcete více, tak si na zajděte na google.com ... a nebo rovnou na stránku, která je zdrojem těchto roztomilých, žlutých mrňousků!! :3

Hlavně se nad tou roztomilostí nerozpusťte xD ... :3
Neboj, myslím, že jenom ty jsi na tom tak ujetá x)
Hej ... !!!
Co?? ... x)
Teď když o tom tak přemýšlím, tak přístě sem musím dát nějaké obrázky Reda a Greena!! :3 Oni jsou tak boží, určitě si je taky zamilujete!! :3
Jo, protože nebudou mít navybranou, jnak je budeš strašit, že jo?? x)
Hah, přesně tak!! xD

↓ Máme na Vás důležitou otázku ... života nebo srmti ... chatu xD (Teda spíš nápadu na chat xD) ↓
A jinak bychom se Vás chtěli ještě na něco zeptat xD ...
Co by jste říkali na to, kdybychom někam do menu hodili chat?? :3 ... Víte, já jen jestli by to bylo k něčemu užitečný ... pár lidí už nám to navrhlo, aly my jsme to zase pěkně rychle zavrhli, protože si myslíme, že by to bylo k ničemu ... ale tak nějak nám to leží na srdci ... xD
... Nebo spíš v žaludku ... x)
Heh, a tak bychom se Vás chtěli zeptat, jsetli by to za to stálo a využívali by jste to ... třeba ... xD
Ovšem, pokud Vám přijde, že by to bylo na nic ... tak to sem prostě dávat nebudem x) ... Nebudeme zbytečně plýtvat místem x) ...

Vyjádřit se můžete jak v anketě pod tímto článkem, tak i v komentářích!! Za Váš názor budeme rádi!! :3

Baka-chan ... chytla ji pokemon-manie ... xD
Goshi-sama ... vidí všude samé žluté fleky ... O_o ... x)

Jako vždy ... Gomen za chyby ... ony se tam, ty mršky malý, do toho článku vždycky nějak vloudí ... xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!