Ao no Exorcist {R I N} AMV ~ Closer to you 【青の祓魔師 】

Autor: || Zveřejněno: 22.5.13

Konbanwa!!

Upřímě, původně tu byl neuvěřitelně praštěný název článku typu: "Ou jé!!! xD ... čas na nějaký to videjko a výkec xD", ale po dlouhém přemýšlení a hloubání v mé duté lebce, jsem se rozhodla ho přece jen změnit. Pravděpodobně si říkáte, proč jsem jednoduše nadala za název článku jméno videa, jako to vždycky děláme, ale tenhle článek je trošku jiný, protože máme v plánu se tu trochu rozkecat. Nebude to sice něco světoborného, ale přesto to bude trochu odlišné od klasických článků s videii, které děláme. Ale ještě předtím, než se vůbec pustíme do našeho kecání, bysme sem měli dát hlavní téma tohoto článku a tím je naprosto úžasné AMV. Vím, že to říkám hodně často, ale když ony jsou všechna AMV naprosto boží!! *////*
Zase to nepřeháněj. Stále existují i taková AMV, která nestojí za řeč x)
Tak bys neměl mluvit. Já osobně si vážím každého, kdo se o vytvoření AMV jen pokusí, jelikož to musí dát neuvěřitelnou práci a vezme to zajisté spoustu času!! *////*
Tolik času, jako vytvoření tohoto článku, že?? x)
Záleží na tom, jak dlouhý článek vytvoříme. Pokud je i dvoumetrový, tak možná jo. Ale některá AMV berou třeba i měsíc, naše články jsou jen v rámci hodin xD
To je taky pravda, ale přesto mám tušení, že i po těch několika hodinách našeho psaní článku a dalších velmi zajímavých rozhovorů, si to tu stejně všichni přečtou jen zběžně nebo vůbec x)
To jsou jen spekulace. Kde máš důkaz?! xD
Nepotřebuju důkaz, vždy mám pravdu x)


Teď už ale vážně pojďme na to video. Jedna se o opravdu úžasné a velmi smutné AMV na anime Ao no Exorcist, které přináší zpět velmi smutné vzpomínky TT////TT ... Určitě už několik z Vás toto video vidělo, je docela staré, ale stáre naprosto dokonalé. ANE je jedno z těch úžasných anime, které se velmi rychle stalo populární a spousta lidí si jej zamilovalo. Jedna se o magické anime plné démonů, exorcismu a humoru, které každého zaručeně jak rozeměje, tak i rozpláče v některých okamžicích. Rozhodně doporučuju, není ani moc dlouhé, bohužel jen nějakých 25 dílů, pokud se neplet TT////TT

Anime: Ao no Exorcist


Opravdu povedené AMV, super editace, dobrá volba písničky a celkově to vypadá opravdu dobře. Autorem je švycarská editorka XItachiSamaX, která má na svém channelu opravdu úžasná videa. A s každým dalším se zlepšuje, rozhodně Vám doporučuji její channel navštívit, nebudete litovat!! *////*

↓ Teď už je to nuda, takže to nemusíte číst xD ↓
O čem tu teda chceš mluvit?? x)
Well, možná tě to překvapí, ale ... já si vůbec nemůžu vzpomenout ... TT////TT
... Že mě to nepřekvapuje x)
Ale mělo by!! xD
Proč?! Bylo mi naprosto jasné, že na to zapomeneš, když mi to nechceš říct x)
Tak něco vymysli ty!! Protože to jinak bude vypadat, jako kdybychom se snažili natáhnout tenhle článek jen prázdnýma slovama xD
Jako všechny naše články?? x)
Oh, teď když o tom mluvíš ... tak máš asi pravdu xD
Říkal jsem, že mám vždycky pravdu x)
Zase se tak moc nevychlubuj!! xD
Já se nevychlubuji, jen konstatuji fakt x)
Když to říkáš. Stejně by mě zajímalo, o čem tak důležitým jsem chtěla mluvit xD
Pravděpodobně to nebylo tak důležité, když jsi to tak rychle zapoměla x)
Možná máš pravdu, asi to nebylo nic zajímavýho. Ale bude mě to vrtat ještě dlouho hlavou ...
Nemyslím si, hned jak si dáš jídlo, budeš myslet na něco jiného x)
Taky pravda xD

No nic, čas na ukončení článku, jelikož si pravděpodobně nevzpomenu a nic nového, zajímavého nás rozhodně nenapadne. Tenhle článek nakonec není tak dlouhý, jak jsem si myslela, že bude xD
... Ale aspoň nebudete muset tolik číst *////*

Otrok Baka-chan a její pán Goshi-sama x) ... To jsou zase jména xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!