Obrázek č.1 | Poznávací hra

Autor: || Zveřejněno: 24.3.13



Konbanwa!!

Když jsem teď začala psát tenhle článek, tak jsem si uvědomila, že vlastně nevím, jestli je večer, či noc. Chci říct, nikdy jsem tomu moc nevěnovala pozornost, ale když jsem chtěla napsat pozdrav, tak jsem se zarazila a říkala si ... co mám vlastně říct?? Každopádně, teď jsem dodělala protokol do školní praxe a konečně se můžu vyhrnout na svůj tolik vytouženej a zaslouženej spánek. Ale ještě předtím jsem se rozhodla Vás poctít jedním z mých kratších článků. Dokopala jsem se totiž k napsání první článku do mé nové "hry", jenž jsem nedávno tady na blogu ohlásila. Říkala jsem si, že bych měla začít jedním z těch lehčích, ale všechny moje obrázky jsou stejné, takže bylo těžké něco vybrat. Každopádně jsem vybrala velmi známé anime, které je také velmi populární.

Předem se omlouvám za špatnou kvalitu obrázku, ale místo skenování jsem raději zvolila jistější způsob a vytáhla svůj zaprášený foťák. Kvalita je sice pořád nic moc, ale je to mnohem lepší než skenované verze, jelikož kreslím tužkou velmi slabě, tak by na obrázku nebylo vidět vůbec nic >////< ... Ale dost kecání, tady je obrázek!!


Pokud je tu někdo, kdo o této "Poznávací hře" ještě neslyšel, tak tady je odkaz na článek, kde jsem ji popsala do podrobna. Jediné, co musíte udělat, je napsat správné anime a postavu, které jsou na obrázku. Velmi jednoduché, takže přeji hodně štěstí!! *////*

A VZOROVÝ OBRÁZEK JE:
Rin Okumura - Ao no Exorcist :3

Uhádli
Anime: See
Postavu: Deathares, Shizu-chan

Hodně štěstí!! ... Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!