Yo!! Tak co prázdniny?? xD

Autor: || Zveřejněno: 1.2.13

Yooooo!! xD

Mina-san, jak pak se máte?? Už je to nějaká doba, co jsme se tu nasposled vykecávali, tak Vám sem přinášíme nějakej ten další společnej článek. A pro ty, kteří se tu objevili poprvé ... jelikož jsme tu dva, tak odlišujeme naše rozhovory barevně, tj. Baka píše zeleně a Goshi-sama píše modře xD ... Děláme to kvůli tomu, aby nedošlo k nedorozumění a zmatkům, ale myslím, že většina z Vás už si na to určitě zvykla. Není to poprvé, co píšeme takovýto článek, kde se vyskytujeme oba dva a v budoucnu jich pravděpodobně bude více a více. Poslední dobou máme docela psací náladu, nevím jak dlouho vydrží, ale doufám, že hodně dlouho!! Přece jen to tu nemůžeme jen tak zaplnit anime a videama, to by bylo moc jednotvárné *////*

Dneska u nás začly pololetní prázdniny ... myslela jsem, že jsou u všech ve stejnou dobu, ale před malou chvílí jsem se dozvěděla, že na škole jedné mojí kamarádky pololetní prázdniny ještě nemají, jelikož mají praxi. Dokonce ani nedostala vysvědčení, což mě docela zarazilo a rozhodně jí to nezávidím.
Jsem velmi překvapen, že podle tebe jsou na všech školách prázdniny ve stejnou dobu. Pokud vím, tak většinou bývají přibližně ve stejnou. Pamatuju si, že moje škola měla prázdniny vždycky jindy než ostatní jenom kvůli tomu, že chtěla být trochu "odlišná", nebo aspoň tak mi to připadalo x)
Samozřejmě, že to vím!! Nedělej ze mě hlupáka ...
Nedělám z tebe hlupáka, jen jsem tě na to chtěl upozornit. Jinak mám zítra volno, můžem někam zajít oslavit tvoje vysvědčení, co ty na to?? x)
Whaa */////* Opravdu?! Můžem zajít někam na jídlo!! Je tu jedna hospoda, ve které jsou prý moc dobrý obědy!! *////*
Nevím sice, co je to za hospodu, ale jsem ochotný s tebou zajít kamkoliv x)
Yeah!! Zajdeme na jídlo!! Už se nemůžu zítřku dočkat!! *////*
Tak to bys měla dneska jít brzo spát, ať ti to uteče rychleji x)
Ay, captain!! *////*
Když už píšeme takovýhle článek, tak by to chtělo možná i nějaký report z našeho života. Teda ... nemáme toho moc o čem mluvit, vedeme tak nějak stereotypní život, žádné velké změny, vše přistarým. Škola se přehoupla do druhého pololetí, začíná tím tak boj o vylepšení známek na vysvědčení a krutější výuka učitelů. Na druhou stranu, letní prázniny se blíží mílovými kroky, za což jsem opravdu ráda!! A když už jsem v tom mluvení, tak bych Vám všem chtěla poblahopřát k vysvědčení!! Doufám, že jste si pololetní prázdniny užili a stejně tak se chystáte užít si i víkend!! *////* ... Hlavně nedělejte žádné blbosti, ať se Vám nic nestane a neskočíte třeba v nemocnici!!
Heh, ty máš teda co říkat. Blbosti vymýšlíš a děláš hlavně ty x)
Hej, to není pravda!! Já dělám jen samý chytrý věci, ještě jsem v nemocnici neskončila!!
Jsem rád za to, že máš takový štěstí a většinou se ti nic moc nestane, ale i když jsou to jen škrábance, pořád bys měla přemýšlet předtím, než uděláš nějakou blbost x)
Já ... přemýšlím, než něco udělám ... >////<
Jo, jde to na tobě rozhodně vidět x)
B-budu si dávat v-větší pozor ... TT////TT
Nemusíš hned začít brečet, nejsem na tebe naštvaný x)
J-já ... J-já v-vím ... TT////TT
Jsem rád, že to víš x)

Myslím, že je čas ukončit tento článek. Probrali jsem tu všechno, co jsme chtěli a pokud toho bylo víc, tak už to určitě nepamatujeme. Ještě jednou gratulace všem, kteří dostali vysvědčení, i když se Vám nepovedlo netrucujte, vynahraďte to ve druhém pololetí!!

Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!