Blood C AMV Poison Blood [Thousand Foot Krutch - Phenomenon]

Autor: || Zveřejněno: 9.2.13

Yo!!

Zase jsem se rozhodl napsat nějaký článek, a zase je to nějaké video, které jsem našel v internetových záložkách Kamaru. Nedávno jsem se na tohle anime podíval na doporučení Kamaru. Slyšel jsem a četl hodně negativních recenzí na toto anime, a proto jsem se za účelem výzkumu rozhodl na toto anime podívat. Chtěl jsem se totiž dozvědět, proč je toto anime tolik kritizované. Na první pohled to můžu tak trochu vidět, ze serie BLOOD jsem měl vždycky nejradši film Blood: The Last Vampire, podle toho, co jsem zaslechl, je tohle velmi často srovnáváno s Blood +, což je jedno z dalších zajímavých anime. Ale i přes určitě nedostatky (hlavně v příběhu) se mi tohle anime velmi líbilo a těším se na nadcházející film!! Pokud někdo nemá ponětí, o čem je toto anime, tak se jedná o upíří anime plné krve a násilí. Rozhodně doporučuju, pokud máte rádi tento typ anime, je to opravdu zajímavé a psychologicky založené anime.


Anime: Blood-C
Písnička: Thousand Foot Krutch - Phenomenon


Je to opravdu dobře udělané AMV se skvělou hudbou. Podlě mě dobrá práce dominikánského editora CacoVenom, rozhodně se zajdu podívat i na další videa. Nebojte se a taky se zaděte podívat na další tvorbu, podle mě nebudete litovat!! Začátky jsou vždycky těžší, ale když se překonají, tak můžou vzniknout opravdu zajímavá a úchvatná videa.

Jen tak mimochodem, poslední dobou hledáme někoho, kdo by nám psal recenze k anime článkům, které vytváříme. Nebo spíše bych měl říct "stručné vyjádřejí obsahu anime". Ani jeden z nás totiž není ochotný se do toho pustit. Já osobně bych Kamaru nechal, ať se o to postará, ale ona nemá žádnou důvěru ve své stručné obsahy. No, možná ji časem přesvědčím, ale kdyby se mezi Vámi našel někdo takový, kdo by byl ochotný pomoci, tak se hlaste do komentářů!! x)

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!