[HOTD AMV] - Live Again

Autor: || Zveřejněno: 22.11.12

Yahoo!!

Tak jsem tu zase ... a nebudete tomu věřit, ale pro změnu jsme tu s ... ničím jiným než dalším AMV!! Fajn, začátek nevyšel, tak jak jsme chtěla a dál už radši budu pokračovat normálně. Chtěla jsem si od videií dát chvíli pauzu, abych tu nepřidávala pořád jen samá AMV a nestala se z tohoto blogu jen laciná kopie youtube. Ale pak jsem našla tenhle channel a tohle naprosto boží AMV!! Opravdu, jen málokdy se mi stává, že najdu tak dobrá AMV, až si je pouštím hned několikrát za sebou. Většinou se mi daří najít videa romanticky zaměřená, nebo mají jakousi smutnou atmosféru, takže se na ně kouknu jednou, maximálně dvakrát. Ale ze všeho nejradši mám videa tohoto typu!! Žádné zbytečné emoce a podobné věci, jen čistá akce s úžasnou hudbou. Doufám, že se mi podaří najít více videií tohoto typu, protože jsou naprosto boží a já chci mít svou sbírku takovýchto videií xD

AMV je založeno na jednom z brutálních anime Highschool Of The Dead. Je to jedno z těch mála anime, které v sobě mají zombie a nejlépe zombie apokalypsu. Pokud někdo o tomto anime ještě neslyšel, tak se jedna o skupinu středoškoláků, kterým se podařilo přežít začátek zombie apokalypsy na škole plné krvelačných zombie a společně se snaží uprchnout do bezpečí. Pokud bych to měla vzít upřímně, tak anime jako takové bylo docela zajímavé jen co se týče bojů. Tam se vyskytlo hodně epických scén, ale jinak mě anime moc nezaujalo a z mého pohledu se s rádoby romantickýma scénkama nemuseli tak snažit. Ale to je jen můj osobní názor, znám hodně lidí, kterým se tohle anime líbí nebo ho naopak přímo nesnášejí xD ... Pokud patříte mezi fanoušky zombie apokalypsy, spousty krve a cool bojů, tak se na tohle anime určitě podívejte!! xD ... Z mého pohledu naprosto boží anime, které stojí za pozornost.

V AMV nenajdete nic, co by Vám prozradilo samotný příběh anime, skrývající se za hordami mrtvých zombie. Takže se o spoilery nemusíte bát. Célé video je naplněno těma nejvíc epickýma scénama z masakrování zombie, takže pokud je tohle něčí šálek kávy, tak tohle AMV určitě nesmíte minout!! *//////*

Anime: Highschool of the Dead


Tomuhle AMV opravdu nemám, co vytknout. Naprosto boží setříhání scén a profesionální nasazení na hudbu, kterou mimochodem naprosto miluju!! */////* ... Anime je ve skutečnosti mnohem nudnější, než jak to vypadá v tomto AMV, ale pořád se drží v mých top žebříčcích i přes všechny ty nudné scény mezi boji. Pamatuju si, že jsem tohle anime musela vidět na dvakrát, jelikož jsem po prvním shlédnutí byla jakási rozčarovaná a nedokázala se rozhodnout, co si o tomhle anime myslím. Ale nelituju toho druhého shlédnutí, jsem ráda, že jsem se k němu odhodlala. Tohle AMV nese jakýsi obraz, který mám v hlavě, kdykoliv si na tohle anime vzpomenu, možná proto, že si nepamatuju nic jinýho, než jednotlivé masakry xD

V tomto případě Vás doopravdy musím odkázat na channel tvůrce, Luciole AMV, protože tam najdete spousta dalších, takto úžasných AMV na nejrůznější anime!! Opravdu, kdokoliv z Vás nebral mé rady do teď, tak tuhle si určitě vemte k srdci a běžte navšítívit channel tohohle francouzského editora!! Najdete tam naprosto boží AMV videa a ve velkém množství!! *//////* Pokud někoho zaujalo, tak má i vlastní editorský tým STK (Sora to Kasai), kde najdete opravdu zajímavá MEP videa. Rozhodně doporučuju se aspoň podívat, protože opravdu stojí za to!! xD

Velmi doufám, že se Vám tohle AMV líbilo stejně, jako mě ... opravdu je úžasné a zaslouží si velké pozornosti!! *////* ... A já se pro teď s Vámi loučím a pokusím se napsat taky trochu jiný článek, než přídávat pouze jen videa xD

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!