HALLOWEEN Přichází!!! xD ... Novej kabátek nastavenej!!! xD

Autor: || Zveřejněno: 31.10.12

Yo, buddies of hell!! xD

Jak pak se máte?? xD ... Já dneska úplně skvěle a schválně, kdo uhádne proč?? xD No, nebudu čekat až to uhádnete, stejně to už určitě každý z vás ví, nebo to minimálně podle nadpisu poznal xD Ono, teď mě tak napadlo, že kdybych čekala, až někdo odpoví ... tak bych vlastně nemohla napsat žádný článek, tak radši berte jako řečnickou otázku. Na takové se neodpovídá, takže nemusím na žádnou odpověď čekat. Whaaa, o čem já to tu vlastně mluvím, no ... každopádně ... radši se pojďme vrátit zpět k tématu článku xD

SAY BOO AND SCARY ON!!! ... TRICK OR TREAT!!

ANO, JE HALLOWEENSKÝ ČAS !!!!! ... Čas upírů, strašidel (z prostěradel), zombíků, čarodějů, vlkodlaků a dalších strašidelných a nadpřirozených bytostí tohoto svátku xD ... Je pravda, že tohle je takový americký svátek, ale věřte nebo ne ... já jsem do tohohle svátku spadla taky xD ... Chvílu jsem dokonce přemýšlela, že bych si udělala nějaký kostým a šla do ulic koledovat, ale na druhou stranu ... ne, vážně ... minulý rok jsem dokonce i byla xD Sice jsem ještě pro jistotu oznamila celé vesnici, že půjdu koledovat a nakonec jsem si i pár těch sladkostí vykoledovala xD Měla jsem sebou i pár dalších děcek, a trochu jsme to upravili a místo "trick or treat" jsme říkali básničky. Spoustě lidem se to dost líbilo, takže to mělo i docela úspěch. Letos nevím, jestli to uskutečníme znova ... ale byla bych opravdu ráda, kdyby jo *//////*

No, přejdeme radši k úplně tomu nejhlavnějšímu tématu, kvůli kterému tenhle článek vlastně začal vznikat. Nejspíš jste si už všimli té velké změny, nastavila jsem sem novej kabátek blogu, aby šel hezky s dobou. Poslední dobou náš blog vždycky převlékáme na každý svátek, takže i teď tomu nemůže být jinak xD Tento kabátek tu bude asi tak ... do konce listopadu xD Přece jen se tahle strašidelná Halloweenská a samozřejmě i Dušičková nálada s námi táhne možná až do prosince, kde se mění na Mikulášskou xD Taky jsme si s Goshim-sama zavedli pravidlo, že se budeme ve vytváření nových kabátků střídat, takže příští kabátek by měl být od Goshiho-sama!! */////* ... Ale nevím, jestli to vydrží, nakonec ho stejně budu asi muset udělat já xD To se ještě uvidí, nikdy radši nic neplánujte příliš dopředu, protože se všechno může hezky rychle změnit xD

Tady máte screenshot, jak by ten design měl doopravdy vypadat nebo spíše jak vypadá obrázek, který jsem nastavovala. Nejsem moc dobrej programátor, všechny tyhle blbosti okolo počítačů a programování, nastavování a další věci jdou opravdu hodně daleko mimo mě xD ... Ale tak snad to vypadá aspoň trochu, jak má ... přinejhorším se na to ještě podívá Goshi-sama, třeba se mu povede opravit nedostatky xD


A to je nejspíš k tomuto článku vše, tak zas někdy ... xD
Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!