Beatbox Dance Show - Beatboxová taneční show

Autor: || Zveřejněno: 14.7.12

Konnichiwa, Minna-san!!! :3

Moje milostná chvilka s jídlem právě bohužel skončila TT3TT ... Ale na druhou stranu mám zase možnost sem přidat nějaké video *^* Takže všechno špatné k něčemu dobré ... nemyslíte?? xD Nebo tak nějak se to říká, nevím přesně jak. Pravděpodobně jsem to celé naspala špatně, ale to jsou jen detaily xD ... Všimla jsem si, že Goshi-sama se rozhodl napsat nějaký článek, přesněji článek o samuraiské parodii, co jsem onehdá našla na youtubku xD To video je už pěkně staré, v hodně špatné kvalitě, ale i tak je pořád vtipné a stojí za těch sedm minut (nebo jak je to dlouhé) Vašeho života xD ... A protože mám takovou vtipnou náladu teď ... teda, spíš náladu na vtipy xD Chci Vám se dát jedno další vtipné video, aby jste se tak mohli zase zasmát ... a nebo si říkat: "Co jsem to sakra právě viděl?!" xD

Video je záběr z jedné velmi populární a známé Beatboxové dance show ... bohužel, nemám ponětí, co je to ve skutečnosti za show. Nikdy jsem se v tomto oboru moc nehrabala, takže opravdu nemám ponětí x) Ale podle vzhledu musela být známá xD Ale zpět k hlavnímu tématu a videu, které je v opravdu hodně špatné kvalitě, ale co se dá dělat. V tomto videu vystupuje jeden opravdu cool týpek, který umí opravdu dobře tancovat "robota" xD ... Nebo tak nějak se tenhle typ tance jmenuje xD Je opravdu neuvěřitelné, jak se ten člověk dokáže hýbat. Dokážu si představit, že nemá žádné kosti ani klouby, protože kdybych já udělala něco takového, tak většinu částí mého těla bych už nikdy v životě nemohla použít xD


Je pravda, že po nějaké době Vám to jeho pískání, které zní jako nějaká pískací hračka pro děti, poleze opravdu na nervy, ale když to překonáte nebo posunete video více dopředu, tak uvidíte, jak tancuje ... a to je opravdu hodně cool věc na koukání xD Sice ten konec už mi přišel trochu zvláštní a možná, že se mu nepovedlo to ukončit tak, jak chtěl ... ale nejvíc mě rozesmálo, jak na konci sebou s pískáním praštil o zem a bylo ticho xD ... A vůbec, kdo se dokoukal až na konec, kolik z Vás bylo líto kočky, která vypadla z několikátého patra?? Vím, že to byl jen nějaký plyšák, ale i tak jsem si říkala: "Jashine, co to udělala?!!" xD

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!