Prááááázdninýýýýý *//////*

Autor: || Zveřejněno: 29.6.12

Ciao, Minna-san xD

Taky jste se všichni tak strašně těšili na prázky?? xD Já úplně moc, konečně začíná ta pohoda bez učení a školy, na kterou se těším většinu roku xD Zrovna jsem přišla domů, a co jako prvního neudělám?? ... Musím přece napsat na blog o tom, jak strašně moc jsem se těšila na prázdniny xD Jinak ... pokud Vás zajímá, tak známky u mě docela dobrý, pár trojek ... no prostě dobrý, jak jindy xD ... A co vy?? Jak dopadlo Vaše vysvědčení?? Doufám, že dobře, tak se nezapomeňte odměnit nějakou dobroutou ... a pokud nedopadlo dobře, tak si nějakou dobrotou spravte náladu xD

Nejvíc mě štve, že Goshi-sama se už válí doma, protože jim na vejšce začíná volno dřív ... šťastný to člověk TT3TT Ale jinak fajn, poslechli jsme si ve škole všichni, jak nám pěkně radí, ať si přes prázdniny nic neuděláme a sejdeme se tam za dva měsíce znovu ... byla bych radši, kdybychom se tam už nikdy nesešly xD A co jinak plánujete na prázky?? xD Já se hodlám celý prázky válet u bazénu ... a číst mangu ... a koukat na anime ... a další (ne)záživný věci, i když mě budou už všichni nadávat, ať začnu něco dělat xD ... Nejspíš budu celou dobu opruzovat Goshiho-sama xD Ten ze mě pak bude mít neuvěřitelnou radost xD Doufám, že mě nevyhodí hned po tom, co mě uvidí poprvé, protože tam chci být!! Má úplně něuvěřitelně velkou televizi a já se tam pak cítím jak v kině!! */////*


No, co jinak ještě říct?? Myslím, že se půjdu najít nějakej větrák, protože v tomhle počasí není možné, abych ještě pořád byla naživu ... pravděpodobně se tu peču za živa, protože začínám mít hlad xD ... Taky tam máte u Vás takový vedro?? >3< ... U nás je naprosto hrozné, to bych radši byla někde v Antarktidě s tučňákama a chytala ryby xD No, ještě řekněte, že Vám není vedro, to bych se pak hned přestěhovala za Váma!! xD Normálně mě počasí nijak nezajímá, ať je vedro nebo zima ... pořád se věnuju svému jidlů a ostatním věcem, které se provádí převážně uvnitř, takže mě počasí ani zajímat nemusí. Ale když začíná být vedro i v baráku u ledničky, to už je opravdu nebezpečná situace a všechno jídlo se musí, co nejrychleji sníst ... pak nám nic nezbyde a ... všechno je to na mě >3< Proto nemám ráda, když jsou moc velký vedra ... to na mě prázdnou ledničku aspoň svádí právem xD



A ještě by to chtělo nějakou písničku, nemyslíte?? xD Přece jen máme léto a příjde docela blbé tu nechat jen takové malý článek, když už jsem začla mluvit o období, které je pro žáka nebo studenta jedním z nejdůležítějších xD Vsadím se, že nejsem jediná, kdo to takhle vnímá ... nemáte poněti, jak moc mám ráda prázdniny!! Můžu trávit celé dny vysedáváním u televize s jídlem, anime, mangou, knížkami ... prostě, je to pro mě mnohem lépe využitý čas, než spaní ve škole xD ... Takže tady dávám takovou letní písničku, která nikdy neomrzí ... minimálně mě ne, protože jí poslouchám už hezkých pár let xD


No ... A já už se s Váma zase loučím xD Vím, že tohle byl jeden z kratších článků, ale pokusím se je do příště trochu prodloužít, ať taky máte, co číst a neztrácet tu zbytečně drahocený čas Vašeho života xD

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!