[APH] Friends For Never

Autor: || Zveřejněno: 25.4.12

Ahoooooj xD

Tak Vás tu dneska už po několikáté vítám a doufám, že Vám nevadí, když Vás budu zdravit několikrát denně xD Rozhodla jsem se sem hodit nějakou tu novinku z mého života a to fakt, že se ze mě stal naprosto závislej, "cosplayovej" fanoušek xD Pravděpodobně si říkáte: "Co je na tom tak zajímavého?!" ... ale pravdou je, že já jsem cosplaye předtím nikdy nijak nevyhledávala, neobdivovala a celkově se jim vyhýbala xD ... Ale protože ráda prolézám youtubko a podobné stránky s videii, vždycky se mi povedlo narazit na nějaké to cosplay video ... a když jsem se teda na nějaké podívala, tak ... světe div se, ono se mi to opravdu zalíbilo xD Mám sice takovou, trochu nehezkou myšlenku o českých cosplayerských skupinách ... nechci nikoho kritizovat, ale našla jsem dost skupin, které ... nebyly zrovna můj šálek kávy xD

Ale když to vezmu z ciziny (hlavně anglicky mluvící skupiny), tak se mi jejich cosplaye a cosplay videa neuvěřitelně líbí xD ... Je tu pár skupin, na které bych Vás chtěla upozornit, sice nejsou česky mluvící, ale i tak jsou to neuvěřitelně dobrá nebo vtipná videa xD ... Nejprve tu je jedna z nejznámějších shounen ai skupin, které mají videa zaměřená převážně na pár z NARUTO a to SasuNaru, s názvem UchimakiPro. Je to španělská skupina a podle mě opravdu známá *^* ... Další tu je skupina ToraCosplayers, což je polská cosplayerská skupina, která začala (jako většina skupin) dělat videa na anime NARUTO a teď už dělá videa i na další anime. Mají opravdu vtipná videa, mluví v nich anglicky a určitě doporučuju xD ... Další skupinou jsou Vändett∀ Cosplay, kteří mají ale naprosto boží videa a cosplaye!! :3 Začínali Hetalii a teď jsou u novějších anime Shingeki no Kyojin a Free!. Je to švédská skupina, ale svá videa mají v angličtině. Pak je ještě spousta dalších skupin, ale každá má třeba jen jedno nebo dvě videa, takže o těch se tu moc zmiňovat nebudu xD

To by byly asi všechny skupiny (nebo spíše channly na youtubku), co jsem teď začala sledovat. Určitě jich je ještě mnohem více, ale já v tomhle ještě nejsem tolik zběhlá, takže mi bude ještě nějakou tu dobu trvat, než objevím další dobré cosplay skupiny (navíc, člověku se nikdy nemůže povést, že by viděl a znal "všechny" cosplay videa a skupiny xD). Vždycky jsem si říkala, jaké to je být součástí cosplayerské skupiny, natáčet videa a zažít při jejich natáčení plno legrace xD Vím, že jednu dobu jsme se s kamarádkou, a ještě pár dalšími lidmi, snažili natočit nějaká videa xD Pár se jich povedlo, ale tanhle skupina nevydržela moc dlouho, protože nikdo neměl žádné prostředky k vytváření cosplayů, což je jeden z nějvětších problémů. Ale i tak jsme se za tu krátkou dobu, co naše skupina fungovala, opravdu dobře pobavili xD

Tenhle článek ale nepíšu kvůli mému vykecávání nýbrž kvůli cosplay videu. Takzvanému CMV (cosplay music video), které jsem našla na youtubku a opravdu mě pobavilo xD ... Cosplay je z anime Hetalia: Axis Powers a jedná se o postavy America, England a Canada :3 Video je od skupiny , tohle video se mi opravdu líbilo, protože mě dokázalo pořádně pobavit. Pobavily mě hllavně jejich nepovedené scénky, které jsou na konci videa a také v jednom samostatném videu s dalším názvem "Bloopers". Musím říct, že jsem se u tohoto videa opravdu dobře pobavila, to je taky hlavní důvod, proč Vám ho sem dávám, aby jste se mohli smát se mnou xD ... Taky bych chtěla natočit nějaké takové vtipné video, ale bohužel, moje plachost před objektivy kamer a foťáků mi to nedovoluje xD

Anime: Hetalia: Axis Powers (America, England a Canada)
Písnička: The Midnight Beast - Friends for never; Flo-rida - Club can't handle me

Bohužel, video na youtubku bylo smazáno, takže tu je náhrada ...
... ale bloopers bohužel nikde nejsou k nalezení TT3TT

Doufám, že jste si video užili stejně jako já xD Nemůžu z těch záberů na konci a některých zaběrů v celém videu, jsou hodně vtipné a podle mě opravdu boží xD ... Ta písnička je sice opravdu stará, ale pořád stejně dobrá a teď mi bude zase nějakou tu dobu znít v hlavně xD ... Stejně jako všechny ostatní písničky, co jsem kdy slyšela a byly chytlavé xD No, nebudu se tu radši už víc vykecávat a radši to tu ukončím nebo by se tu z toho stal nekonečný článek xD Určitě sem přidám i víc těchto cosplay videií, protože jsem si je teď oblíbila a musím se o ně s Vámi také podělit!! :3

A abych nezapomněla, v "Celém článku" jsou také slova k písničce, takže pokud si chcete s nimi zazpívat, máte tady tu možnost ... věřte mi, budete mít stejné nutkání si s nimi zpívat jako mám já ... xD


Baka Kamaru xD


One day were friends forever,
Next day were friends for never.
Who say? - You say
Were best friends
I say - He say
Till the end.
-
Our friendship's like a slice of chocolate cake
You're the icing
You'd be the sponge
When we're together we become...
-
A perfect way to end a perfect dinner time
Quite substantial, glass of wine
A tasty mint goes down a treat
and helps my indigestion.
-
Digest this factual piece of evidence
I'm your butter you're my toast
The gravy on my Sunday roast
I'm not a fan of your roasts.
-
What do you mean,
You told me that you liked the one I cooked the other day
I don't remember,
You said you liked the sprouts,
I do not know what to say.
Then you should shut your mouth.
-
One day were friends forever,
Go take some singing lessons
What was that?
Nothing twat.
You're a prick.
Eat my shit.
No thank you, It wouldn't be nice.
-
Our friendship's kind of like a prostitute
(How?)
Quite worn out, yet still quite fit
Quite nice arse great pair of tits
Well that's not relevant.
-
Isn't it?
You're full of shit and that's quite relevant
Is it?
I'm going to have a think.
Will you tell me what you think of?
… No
-
Enter! Oh!
-
One day we're friends,
The next we're not
It's so confusing the why's and what
(What the hell?!)
I thought that we were friends just now.
Then I remember we had a row.
(Oh yeah)
-
We're like Brad Pitt and Angela,
But we don't have a child from Cambodia.
(Uh uh)
I'm sick and tired of us having no fun
Stop being pussys and go and work your
Problems out son cuz I'm done.
-
One day were born together
(One day were born … )
Next day it's stormy weather
(Next day were torn …)
Who say? - You say?
We're not friends
I say - He say
Fuck you bender!
-
One day I am your blood brother
Next day it's fuck your mother
No offence, tell your mum
I think she's quite nice,
That paticular dig was directed at you,
And not your mother.
-
My mother use to have a nice smile on her face,
till dad went out to get more milk.
He never did come back.

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!