Achmed The Dead Terrorist - Jeff Dunham

Autor: || Zveřejněno: 11.6.11

Ciao!!
Rozhodla jsem se, že tenhle článek trochu upravím, protože by byl na můj vkus opravdu moc prázdný ... takže sem přidám nějaká text ... teď 28.12.2014 ... xD

Tyhle videa jsem tehdy našla na youtubku náhodou xD ... Respektivě, jeden známý mi poslal jakési video a já jsem v tom sloupečku nabídnutých podobných videií našla tohle xD ... A proto jsem se rozhodla, že to sem musím dát, protože je to neuvěřitelně vtipné xD Musím Vám o tom také něco napsat xD

Jeff Dunham, který se ve videiích objevuje, je americký břichomluvec a komik, který pochází z Dallasu (Texas). Vystupuje v opravdu velkém množství představení, především komedie a další komické vystoupení. Nejznámější je hlavě kvůli svému břichomluveckému umění a ke svým vystoupením využívá loutky: Walter, Melvin, Bubba J, Achmed, Sweet Daddy D, José a Peanut.

Ve videíich, která jsem sem dala se objevuje nejčastěji Achmed, proto Vám o něm něco povím xD Všechno se to stejně dozvíde z prvního videa, ale protože českou verzi prvního videa u nás zakázali, tak jsem ji musela nahradit anglickou verzí, proto tu ještě pro jistotu řeknu, co je Achmed vlastně zač xD Když Jeff vytáhl Achmeda na scénu poprvé, bylo to krátce po teroristických útocích (roku 2001) a neschytal za to moc velký potlesk, když se ale potom video z jeho představení dalo na youtube, stalo se obrovským hitem a Achmeda si všichni oblíbili (jakožto jediného teroristu).

Achmed je kostra mrtvého teroristy (jak už můžete poznat z nadpisu) s bílým turbanem na hlavě. Je to sebevražedný atentátník, který podstoupil výcvik v táboře "Suicide Bomber Training Camp" (Sebevraždně-bombardovací výcvikový tábor). Jeho osudovou nehodou, při které přišel o život, byla špatně nastavená bombo, které vybouchla předčasně ... říká se ale, že nezemřel na následky výbuchu, ale byl zastřelen (je to v jednom z představení Jeffa). Achmed je také známý pro svou hlášku "Silence! I keel you!" (Ticho! Zabiju te!) ... kdy slovo "kill" (zabít) schválně vyslovuje špatně, využívá zde totiž podobnost anglické výslovnosti písmen "i" a "e" ... xD

Takže, to je asi tak všechno, co bych k tomuhle řekla ... a už jen ... užijte si videa xD

Tohle první video, které jsem viděla a díky kterému jsem poznala tohoto úžasnýho břichomluvce a Achmeda xD


A tady je Vánoční speciál, který má více dílů ... a objevuje se v něm i Walter ... mrzutý stařík, kterého nezajímá, kdo jste a vždy si stojí za svým názorem xD Dám sem jenom dvě části xD ... Třetí ... á ... první, protože ty se mě líbily nejvíce XD V první části je Walter a ve třetí přichází na scénu inkognito Achmed xD Tyhle další videa jsou už s českými titulky, takže se nechytá na angličtinu (jako já xD), tak by měl být v pohodě xD



Snad Vás videa pobavili stejně jako mě xD ... A možné se i uvidíme v dalších článcích, ne?? :3

Baka Kamaru xD
- Úprava: 28.12.2014 21:16
- Úprava: 11.07.2015 15:53

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!